2 Världar - Det regnar igen ( Love Song )
Länk till http://www.speedyshare.com/796654377.html 2 Världar - Det regnar igen Ref: Jag går här ensam i mitt regn igen/ Allt jag kan tänka på är att få dig hem igen/ Men ju mer jag tänker ju mer faller jag/ jag fryser ut den enda kvinnan som jag vill ha kvar/ Vers1: jag går på en väg som jag inte vet namnet på/ tänker på oss och jag nynnar på vår gammla låt/ jag tänker tillbaks till dagen då jag träffa dej/ allting va bra då, men något har förändrat mej/ kärlek, jag är kär i dag/ och med känslor kommer bråk och jag vet det har varit jobbigt ett tag/ men snälla hjälp mig att hitta tillbaks/ vill inte släppa mitt tag, vi att de alltid är du och jag/ det är jobbigt i bland när vi aldrig ses/ men hellre jobbigt som fan än att aldrig se dig mer.. det bästa som har hänt i mitt liv, det är de men om du inte visste om det så vet du de nu. jag älskar dej, menar varje bokstav i ordet/ jag kommer göra allt dåligt till bra så du ska tro mej.. jag finns här och lyssnar på allting du säger/ min flickvän, min ögonsten - vi är bästa vänner/ vers2: Var jag bättre förr? får känslan av att jag va bättre då/ fast mina känslor dom har växt och så/ att bevisa min kärlek har varit jättesvårt/ men den lättaste vägen har varit att skapa nåt bråk Så jag skriver en låt, så att du ska förstå/ att mitt mål är att göra saker bättre för oss båda två förlåt för allting som du har gått igenom/ jag är en ny person i dag, jag hoppas att du ser honom. jag vill att saker ska bli som dom en gång var/ vi skriver ett nytt kapitel i boken, och vänder blad/ i 3 år har du och jag kämpat oss hit/ många har gett upp på vägen men det har inte vi/ sluta inte drömma, för varje dag kommer hinder/ på våran bröllopsdagen ger vi alla vårat fuck you finger/ jag slutar aldrig kämpa för jag vet vad jag vill/ och när du tröttnat på låten så skriver jag en till/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
reffen är bra, den är go..gillar att du gör annat på dina adds på reffen.
Men måste däremot säga att reffen låter lite falsk, flåt :/ Men den är absolut inte dålig :)
Texten, va kan jag säga, detta är de bästa jag har hört med dig! Seriöst, gillar att du är så ärlig i texten..Flytet va fläckfritt och hur du lägger de visar någon slags sorg i det hela. Du har gjort detta bra mike, stolt över dig!
men hellre jobbigt som fan än att aldrig se dig mer.. Bra mike! sjukt bra!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Den är bra mannen Men reffen är lite falska toner i, men annars är den bra! Peyz / Juggen!
Zivela Srbija
du har gjort bra mycket bättre sångrefränger, åh, jag har saknat såna här låtar med dig som faaaen. Gött att det är tillbaks, även om reffen inte var nån höjdare så är din rapp som vanligt toppklass! Välkommen tillbaks
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Efterlängtad låt!!! Gillade inte reffen så jätte mycket, men alltid kul och höra nåt nytt (y) men verserna var riktigt bra, då hör man det som är så underbart bra med din röst :) grym låt mannen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dang boy, längesedan man pressade c-us i högtalarna 2 år sedan om jag inte har fel. Låter lika skönt så på den 'tiden', måste credda brukar inte credda folk allt för ofta men ni är värda det! Struntar i vad dem säger, faller för hela låten inkl. reffen. Inte allt för avancerad text men du kickar det fett. keep it up, will be checkin it out
The thing is, we cant separate our feelings..
Samma melodi som i "Niprone - I love you"? Känner igen melodin i alla fall.
reffen var väl ingen höjdare, men verserna var sköna
fbg
länken verkar inte fungera!
www.RekFoto.se
Vet att du e upptagen men mannen du e duktigt kicka mer låtar vill ha nytt sound på min mp3
You suck at singing man.. texten känns inte spec komplicerad lr bra.. men flowet va najs
nu kommer den 2 världar som jag bruka se upp till som idol
vill inte bli känd vill bara göra min röst hörd och inte sitta och ta skit och hålla käften
Digga dig aldrig innan, men dina senaste låtar får en att digga dig! Så fortsätt med att göra dina låtar.
Milen
tycker den är skön!
Stay strong
helt okej låt!
www.RekFoto.se
inte hört mkt med 2 världar innan. men denna va grym bra text mässigt, fint skrivet! reffen diggade jag inte alls pga falska tonerna, du skulle fixat ngn annan att lägga den! :/ men verserna tynger upp hela så sjukt mkt så du får 7/10 :) good work!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
beatet hörs att du har klippt i iaf :) Är ju ursprungligen en sån här pitchad röst som reff, What is life heter beatet o kommer från shadowville snubbarna. Till låten, mja har haft lite svårt med dej, tkr inte om dina texter så mkt. Ditt flow e helt okej, fast nja gillar inte texten och inte reffen heller, word dizzy, nån sångare skulle lagt den, då hade den blivit grymt fet tror ja. Men fortsätt droppa, du kan ju det du gör. /S
ÄNTLIGEN!!!!!!!!! Riktigt bra musik på whoa =) de e bra :) den va riktigt skön. texten fin skriven. flowet real nice. reffen rätt skön (lite falska toner men de e sånt som händer ibland).. 8/10 får denna :) Peeace /WeestbY
verserna va riktigt sköna du får fram känslan som fan. och reffen som vissa säger de e falska toner. men ja håller inte med om att nån annan skulle tatt reffen för ja tycker den va sooft..
http://www.speedyshare.com/246381862.html
verserna är bra, men reffen gillade jag inte.
Ricky was here.
helt okej , mer skön än dålig
0 523
Låten var bra som fan. Diggar alla dina låtar mannen. Big Up!
Nä detta gillades inte alls..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
får hålla med peter-pan, kicka hårdare stil. Istället för sånt kärleks trams
Den va riktigt skön..Reffen å verserna och texten låten riktigt braa..
We drinkin and smokin and humpin and likin it
Riktigt bra verser, refrängen är sådär. Funkar men inte bra.
Riktigt tung låt mannen!PZ!
Hail to the King, baby!
Riktigt bra låt :D BIG UP
|†| Justic3 Productions |†| www.Justic3.inc.se |†|
åh, nu har jag börjat gilla din sångrefräng- så nu är hela låten nästintill perfekt. det smög sig på en, lurigt!
Den Har du gjort rikitgt fett mannen
Hör att det kommer från hjärtat mycket bra gjort mannen! peys/holta
Känner igen beatet som fan, var kommer det ifrån.. Vet att Niprone använt samplingen i "I Love You" men just detta beat!
tyngaste!!!!!!!!
haha du kanske borde ha bett någon annan sjunga refrängen
refrängen e inspererad från Toto - africa.. iaf låter d som den.. helt ok
HAHA nej vafan! Reffen suger fett! Texten e väl det som funkar, men känner inte den i rappen. Känslan i det man gör är det viktigaste för mig, sååå tyvärr detta i sin helhet är.. inte bra alls!
melly mel
eh bra låt från dig 2 världar. de går inte å ladda hem låten.. den är bortagen? öh så ja undrar vart ja kan ladda hem den
Roosvall1 får ett "
Herregud.... ", och en ny, fungerande
LÄNK till låten!
Bara för att jag är så snäll och söt!