I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2TimesRhymes - Stampar ner daj under jorden (diss joshan)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-02-22 22:37
vänta Ryz, sa du presis något jätte rasistiskt där?
kiing whit thaa bliing
Rappare

2009-02-22 22:40
Ryz, det funkar inte så määän, thats not cool!

2009-02-22 22:52
seriöst jag har beef med änglalik men fan word på det han skrev nyss , Ryz det där är över gränsen
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335

2009-02-23 01:31
OH shit va fick den Ryz luft ifrån seriöst fuck vad gör en rasist på whoa?
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2009-02-23 01:45
n.M.e

Ok hans rasistiska uttryck var över gränsen men varför skulle han ha mindre rätt än du att vara på whoa? För att han inte delar samma människosyn som du gör?

Tänker inte kommentera denna diss, jag menar om ni tror att folk ska ta er seriöst med eran dåliga attityd och kassa bortförklaringar om hur ni skrev texten på 15 minuter så är ni helt off. Nej ni blir inte bättre än eran motståndare för att ni la ner mindre tid på text. Ni gör er bara till åtlöje och visar att eran motståndare faktiskt har mer skills och tankeverksamhet som lägger ner tid på sin text för att den ska bli bra.

Dumpa attityden, kompis propps är likvärdigt med ingenting då kompisar aldrig är neutrala ifråga, men om det kommer från annat folk så ta åt er, step your game up och visa att ni kan bättre i nästa rond istället för att intala er själv om att ni är bättre än ni egentligen är.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-23 02:16
menar bara att rasiska åsikter och hip hop inte riktigt hör ihop så vafan har de med människosyn att göra? tänker inte tjaffsa med dig eller något säger bara att de såg jävligt konstigt ut de han skrev!!

2009-02-23 02:28
n.M.e

Sluta nu det är ingen kul att argumentera om du drar tillbaka dina påståenden direkt. Så klart har det med olika människosyn att göra. Förklara varför inte hiphop och rasistiska åsikter hör ihop? Bara för att majoriteten av hiphoppare är färgade betyder det inte att rasister inte kan tycka om hiphop musik? Om så är fallet har även du rasistiska fördommar precis som han.

For the record jag håller inte med hans rasistiska påhopp, jag dömer inte heller folk för deras etniska bakgrund.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-23 02:55
Okey wise guy, men har inte dragit tillbaks någonting tycker bara inte att rasister hör hemma här, tyck vafan du vill och så tycker jag mitt aight.. Har inget emot dig så ha inget emot mig, och jag har inga rasistiska fördommar om jag säger att rasista fördommar inte platsar på whoa så vad är de med dig? skitsamma svara om du vill men fan skriv i ett pm eller något sluta fucka med mig i en tråd jag igentligen inte bryr mig om så hörs vi hej

2009-02-23 03:14
Har jag ens bett om att få argumentera med dig skrev ju fan att jag inte tänker tjaffsa med dig så fortsätter du!

2009-02-23 15:41
jo för en sån gubbe som han tror att han är gangster! stör mig verkligen på hanns kassa låt! men sry om ni tkr de var så rasisikt men han är vekligen kass på att rapa men i hanns huvud är han stjärna låter de som! lägg ner för fan mogna:)

2009-02-23 16:20
är du bättre då ryz ?
Sångare

2009-02-23 18:23
kan inte va svårt att va bättre än er?
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2009-02-23 18:51
JoshaN och Änglalik plockade det här stort!

Pinter: Du verkar ha lagt ner för mycket tid på att äta mat.....
Seriöst lär dig skriva texter utan att använda "Kuksugare och bög" I varenda rad.

Sen är det ju patetiskt att Lilla_h skyddar dig hela tiden, Till och med svarar åt dig i tråden...

Seriöst inse att ni har blivit mördade!

Bless! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.

2009-02-23 19:13
Linder? joshan började dissa oss ? så du kan ju bara vara tyst , vadå lilla h skyddar mig hela tiden ?

2009-02-23 19:23
Tror du plocka han

2009-02-23 19:27
Du kan ju börja med att lära dig läsa innan du svarar på mitt inlägg.

Jag sa aldrig att Ni dissade dom först?

Och sluta förneka att Lilla_H är din lilla stjärtgosse...
You don't know what you got, until you lose it.

2009-02-23 19:32
Lilla h är min bror så vart försöker du komma ? jag syftar på ditt uttalande om kuksnacket ? är vi dom ända på nåt sätt ?

2009-02-23 21:18
hhaha coolt att ha sin lille bror som skydd (H) han försvarar ju dig hela tiden!

2009-02-23 21:31
Ärligt talat, så knullar Joshan er.. ni va fan inge bra alls..