DanyH - Jeanette Krig (Love)
Låten till Jeanette Krig Älskar dig :) <3 Hoppas ni diggar, slängde ihop 32 rader och så gjorde jag lite sång som outro typ.. /DanyH
Jag är faran som lurar i natten!
HAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA Säääg att du driiiveeeeeeeeer HAHAHHAHAHAHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha maketoo fan vilken bra ide hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
" mina brudar , best off " hahahah
föresten fet video du gjorde ti den där varför
haha tack, well... har bara haft 3 brudar i hela mitt liv som jag strulat med, så har bara gjort tre låtar Maketo, så ditt tal lät lite överdrivet :)
Och det roligaste med att göra låtar är när det kommer rakt från hjärtat när man kan skriva ner sanning på papper, det är det bästa som finns, och bra resultat blir det också "textmessigt" iaf.. Så why not?
Jag har inte tatuerat in någon namn på min kropp, och nej du kan inte påstå att det är samma sak som att skriva en låt till någon för det är det verkligen inte.. Och du vet inte ett skit av vad jag gått igenom med mina tjejer jag har haft, och hur jag känner och inte känner... Jag gör musik, och låt mig göra skiten om jag vill istället för att komma med dina onödiga argument!
Dany, du är faran som lurar i natten! (med beheroligh röst)
http://Myspace.com/Slukarn
skit i de dom säger Dany, du e kung ! Skit bra låt, som vanligt ;)
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Tar inte åt mig från keffa personer ändå så att =D alltid roligt att se vad alla skriver, Tack luffarn! =)
haha asså inte för va va påreeej danne men ja tror inte den där maketo hatar på din musik direkt , haha men att göra låtar ti varenda brud de får ju en o undra om du menar allvar me dina låtar , men ere så att du vill göra låtar om dina guzzar så gör de som sagt , man ska ju göra de man känner för. men ja förstår samtidigt att han inte tar dig på allvar eftersom han får för sig att du gör låtar om alla brudar du haft feeelin meee daaaaaaaawg. hurru föresten feeet video. gillade den på varför låten
L-Fresh! du ska ha jävligt klart för dig att om du fuckar med mina homies så får du ett skott i nacken asså! kommer våldta dig på plats! FATTARU!?!?!?!?1 Tjafsar du med Mackan och Fattaru vad fan trodde du att HaniBani inte skulle lacka ur din lille kackerlacka vill du backa ur från å med nu kommer du aldrig kunna snacka dig ur Det var min andra sida som prata, kallar han för Hannibal.
hehe
älskar ditt flyt . bra låt man
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
låten va inte tvärfet åh inte jätte dålig men den sparas inte på datan. mixningen va väl bäst. å beatet va skönt. lässte alla kommentarer och att skriva till alla tjejer så. inte så bra. kan du inte släppa en skiva då om alla dina låtar. som kan heta jag älskar mina brudar eller nåt sånt. alltså ärligt. byt inte tjej för ofta och sen kicka en låt så snabbt om hon. du få bara dåliga rykten. inget illa menat. men men .... kämpa på.
All support uppskattas /// Elaz
men shit mogna upp vafan !
Aldrig hört dig förut, men du har sjysst variation i versen och du flyter riktigt bra! Det negativa va isf sången i slutet, lät inte alls bra i mina öron. But do u thaang.. o ta hand om brudarna, hehe. Get at me!
ja tycker den e fett skön :)
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
haha vilket tjatande :P låt han skriva dom låtar han vill.. trodde att man fick skriva vad man ville i sina låtar :O men men tydligen inte :O btw han kan ju iallafall sitt :) aja lyssnar på låten iallafall :) tycker den e skön . den sparas :) Gillar texten o låten :P
Maketo__ P20 är du störd eller? hahaha Haha vafan ja driver juu! ja o claudio "l-fresh" är polare hahaha.
Slukarn Alla har fått klart för sig att han är en liten snorunge som sitter hemma hela dagarna och kritiserar folk på nätet, skit i han bara..
Ingen som har kvar låten och har lust att langa upp ny länk ? :D , låten är överskön
ny länk vore inte dumt =)
"Jag hatar citat"
Fan ere jag ser när jag slötittar på tv så här på morgonkvisten, jo visst fan var det dany i något program på svt! Fett överaskande, hoppas du tar ditt ansvar.
länk...