kom igen nu whoa kommentera bra eller dåligt spotta ut det bara
kom igen nu whoa!!! fram med kritikerna nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dåligt med kommentarer tycker jag! skäms på er whoa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha aa kul låt :D inte riktigt min stil men well done... sköna röster! proffsigt... bra flow, skön text, men som sagt... inte min stil av beat! keep it up
Music makes me feel...
aLx86 Tack kul att du gilla allt förutom beatet =) haha kom igen nu whoa 14 nerladdningar(inte bra) och 1 som kemmenterat!!!
Tkr den var riktigt fet, reffen var tight!!
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Tack Slackerlife =) fett nöjd med reffen hehe
tack aLx86 och slackerlife kul att ni tittade in och droppade en kommentar =)
Haha fan vad najs! :D Så ska det låta :D Mer rock in i hiphopen :D Fan vad Ruben har utvecklas sedan första låten jag hörde med han :O
Beatet va ganska så skönt. Lyricen va perfect. verserna va fetta, refrägerna va oskså bra. och flowet va super bra. kan inte bli bättre än så här. sånt här man vill höra :D fortsätt så...
All support uppskattas /// Elaz
tkte allt va bra :)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
yahoO håller med dig till hunda!! =)elazmusic Tack så mycket, kommer att vara mycket "rockigt" i våra kommande låtar!!!Vanilla Coke Tack!!! =) Fler kommentarer?
tack allesammans kul att det diggas mer kommentarer vakna whoa
kom igen nu!!! mer kommentarer =) UUUUUUPPPPP!!!!!!
kommentera nu whoa upp upp upp
nu lär dom väl låsa tråden haha men vafan!!!!! Kom igen nu Whoa, KOMMENTERA MERA
vakna whoa var är kommentarerna bring it on upp upp upp upp upp upp upp upp upp upp
grym låt kommer ni spela den när ni är i söderhamn??
Skön låt inte riktigt min stil av hip hop men flowet verserna o lyrcsen va feta beatet va så där.. :)
Även jag tycker låten bör få mer respons.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Hahaha Jag tror dom blir lite paffa när de kommer ett rockbeat :D KOMMENTERA NU FOLKET!
Spades är så jävla keff Hahah!
Rocksuperstars tycker sånt är sköönt!! Bra texter lungt soft flow på båda !! Bra gjort !! Peace // N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
tack för kommentarerna :)MER
Fan Vad tungt ! (:
Tack man!!! =)
skönt att höra!!!
helt okey..
Graffare
2009-03-06 22:02
skön men inte den bästa:P
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
okej Tack =) antar jag hahaha
UPPPPP!!!!!!!!
uuuuuuuuuuuup!!!!!!!!!!!!!! kommentera
och om inte speedyn skulle funka så finns låten även här http://www.myspace.com/rubensweden spotta vad ni tycker
Ska faktist lyssna mer på denna senare, är i skolan nu, men just wait så kommer kommentar
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Låter rikigt nice, från båda hållen, soft. nice reff, lessen för brist på kreativitet i kommentaren, men det var nice.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Tack mannen!!!! =)
upp!!!!!
markulinen P18 kul att du diggar mer
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup
Tycker beaten var skön, inte ofta man hör sånt och rösterna passar bra t beaten så keep it up :)
WILHO F15 ja det är kul att testa lite annat kul att det diggas
otroligt vad underskattade ni två är! jag diggar hårt, beatet kan jag ärligt säga skär sej lite i mina öron, men rappa kan ni helt klart, som sagt: Ni släpper skiten riktigt tungt! Keep it up bwois!
Flyter som en död fisk
UPP!
Spades är så jävla keff Hahah!
fiddilito tack så mycket kul att den går hem!!!!!
upp =) MOHAHAHA www.myspace.com/rubensweden där finns låten nu =))