[Audio] Kimme Kisstråle - När gatorna tystnar
Länk till http://www.speedyshare.com/735770980.html
Länk till http://www.speedyshare.com/735770980.html
ivers 1 Jag är den dära killen som alltid trippar på moln Känner av den där vibben, höjer mitt glas så skål En lugn kväll, inget kan förstöra Säg vad du vill, jag är idelöra va
Tänker en efter en stund, slår mig ner i soffan Snackar lite skit med mig själv, jag bara softar Vem är han, försvinner bakom hörnet mitt i dimman Räknar mina timmar, jag är ensam fast jag rimmar nu
Sitter ensam med blocket i min hand Ingen fantasi, har letat runt i varje land Den borttappade leksaken har nu hittats Letat överallt men inte i min ficka - jag är dum
Allt går långsamt, fast jag springer för livet Jag tar dom kliven, fast jag kanske slinter med kniven Allt är sådär, vem - vet - vad Synar dina kort, försöker skriva någon fet rad
reff Ja jag springer mot målet & balancerar mellan stupet Ja det e mannen med micken som alltid andas till slutet Ja du kan säga vad du vill för det finns ingen här som lyssnar En konstgjord värld, se när gatorna tystnar
Ja jag springer mot målet & balancerar mellan stupet Ja det e mannen med micken som alltid andas till slutet Ja du kan säga vad du vill för det finns ingen här som lyssnar En konstgjord värld, se när gatorna tystnar
vers 2 Det finns en förutfattad mening för sånna som jag "Vem är du?" jag är han som aldrig mått nå bra Drar mig bort från stan, drar mig bort ett tag Kommer sen tillbaka när jag vunnit på min lottorad
Jag har bråttom idag, det va nåt doktorn sa Även om det inte syns så är jag också glad Borde fått dom idag, mina skills att förmedla "Det går bra nu" nej, inga pengar på fredag
Jag har betalt mina skulder ändå skyldig alla stålar Står där o skålar bland dårar & frågar mig själv Plågar mig själv, fast frågan är ställd Ta mig A från B, ni ska få se
Inget avskedsbrev, men jag skriver ändå Det är majkan, bomba blocket, det får tiden att gå & jag springer mot mål, men ja snubbla halvvägs Det är majkman, välkommen till hans värld
reff Ja jag springer mot målet & balancerar mellan stupet Ja det e mannen med micken som alltid andas till slutet Ja du kan säga vad du vill för det finns ingen här som lyssnar En konstgjord värld, se när gatorna tystnar
Ja jag springer mot målet & balancerar mellan stupet Ja det e mannen med micken som alltid andas till slutet Ja du kan säga vad du vill för det finns ingen här som lyssnar En konstgjord värld, se när gatorna tystnar
Jag kastar sten i vedhuggarns hus
|