Radikalneutral & Faber Yuhani - Dropkick (HEY)
Radikalneutral & Faber Yuhani dvs Kontra Stimulans har droppat en ny låt.. Lyssna å tyck till...
Finns på myspace
Länk till http://www.myspace.com/radikalneutralmusic Länk till http://www.myspace.com/faberyuhani
Reff : båda Vers 1 : Radikalneutral Vers 2 : Faber Yuhani
Text för dom som vill ha
Radikalneutral:
Åru ser mig mannen, när jag rullar fram/ ställ dig inte upp mot mig för du är inte tuff nånstans/ springer runt gatan, min munkavlade hund jagar/ Luftskadade ungkarlar som gruppkramas/ Vinna över radikal, nepp du kan inte/ spring till magistern å säg att radiradi slått ditt ansikte/ strandsatt runt din nacke som ett snäckhalsband/ Förstör dina stämband med kraften av ett bett av 6 amstaffs/ Ser karriären speeda fram, för jag är fartglad/ Vi är inga B-rappare, kon-sti är ett a-lag/ det jag menar är att vi är en - muntligt hård - gruppikon/ Detta är ingen -sunkig låt, för vi är - högst i år/ Så fortsätt snacka brudnummer när Det ända numret du fått är nr 42/ Vem vill vad, Faber Y är -allsmäktig// så kom tillbaka när nivån är -klasslämplig//
Reff : mannen -stop it, taste our -dropkick// we -hot kid, lika våldsbenägna som en -moshpit// -aw shit mayn vi råkar va en -conflict// oberoende på -topic, we go it -locked in// in our -pocket, ÄY då -tar vi dom// vår rap är som ett -maraton, som -jagar folk mot -babylon// ställ dig upp mot Kontra kompis HEY det där e -no game// kom upp till vår nivå när vi är lika fly som -Soul Plane// EY
Faber Yuhani:
Put a sock in it, lyssna mannen -top that// Tell'em what my name is (FABER) -drop back// -scumbags in -combat, killa mayn fuck that// cuz -some facts say that i'm a danger wit ma -comeback// håller -gång folk från -stockholm till -hongkong// (hongkong) med -våldsbrott, & tvång så dom -omkom// (omkom) -förgången med -våldtäkt som -koncept// ett flertal med -monster med -omkrets som -Loch Ness// släpper -bomber, Faber är en -thunderball// en -vacker dag värderas hiphop som min -underdog// söker du besked är resultatet som min -slutsats// bedöms du ekonomiskt med din rap så är du -luspank// (x2) Vem vill vad, Mr. Radikal är -allsmäktig// så kom tillbaka när nivån är -klasslämplig//
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
|