JoshaN Ft. Chris - Orkar inte mer En tjej kompis va hemma hos mig en sväng idag så va hon lite sugen på att sjunga me i en reff me mig så de blev som de blev :PBeat: HygradeMixning: JagRap: JagSång: BådaLåten.Länk till http://www.speedyshare.com/432764802.htmltexten:Nu lättar ja på hjärtat, ta de som du vill.Men den kärlek ja gav dig den finns kvar å ja minns.Att du kröp tätt in till mig, precis innan du somna.Många fel i mitt liv, men dom me dig e dom ja ångrar.Ja trodde att de skulle vara vi för alltid.Men som allt annat, fick ja inte som ja vill.Hela livet e skit, varför går allting fel.Om ja löser ett problem så e de klart att de blir fler.När man saknar en bit, som man vet att man behöver.Men ja vet att allt e över.Ja tror ja så dig vid teatern idag.Men de gör så jävla ont, ja vände om å gick tillbaks.Me tankar om livet, om va ja ska göra.För du har ny kille, å ja vill inte förstöra.För ja vet att du e lycklig, att du mår bra.Skaffa barn å familj, fäll ingen tår på min grav.Reff:Alla drömmar försvann å de svider i hjärtat.Vill känna kärlek, men känner bara smärta.Va ska man ta sig till, när allting känns fel.Me livet som innsats, ja orkar inte mer.2ggr