JoshaN Ft. Chris - Orkar inte mer
En tjej kompis va hemma hos mig en sväng idag så va hon lite sugen på att sjunga me i en reff me mig så de blev som de blev :P
Beat: Hygrade Mixning: Jag Rap: Jag Sång: Båda
Låten. Länk till http://www.speedyshare.com/432764802.html
texten:
Nu lättar ja på hjärtat, ta de som du vill. Men den kärlek ja gav dig den finns kvar å ja minns. Att du kröp tätt in till mig, precis innan du somna. Många fel i mitt liv, men dom me dig e dom ja ångrar. Ja trodde att de skulle vara vi för alltid. Men som allt annat, fick ja inte som ja vill. Hela livet e skit, varför går allting fel. Om ja löser ett problem så e de klart att de blir fler. När man saknar en bit, som man vet att man behöver. Men ja vet att allt e över. Ja tror ja så dig vid teatern idag. Men de gör så jävla ont, ja vände om å gick tillbaks. Me tankar om livet, om va ja ska göra. För du har ny kille, å ja vill inte förstöra. För ja vet att du e lycklig, att du mår bra. Skaffa barn å familj, fäll ingen tår på min grav.
Reff: Alla drömmar försvann å de svider i hjärtat. Vill känna kärlek, men känner bara smärta. Va ska man ta sig till, när allting känns fel. Me livet som innsats, ja orkar inte mer. 2ggr
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
|