NewStyle - Kommer ni hit Helt okej låt, diggar mixningen av alla artister. Ingen jättehit tycker jag inte nu iallafall, men ändå!Nicho - Munchi Såå gullig låt va! Du har utvecklats helt sjukt Nicho, riktigt svängiga låtar och det behövs, du har ditt eget sound och rapp som du gör riktigt bra.Zycore & Alexz K - Lämnar du allt Zycore, du är nog bland dom bästa på den här typens låtar, din känsla och röst, helt obeskrivlig. Fattar inte hur du får all inspiration att skriva dessa texter, grymt! Alexz K är en nyhet för mig, du är riktigt bra, återkommer till dig på nästa låt.Nicho - Varenda kotte Den var väl lite småkul, inget jag tvärdiggar direkt men den är bra.Alexz K - Om det slocknar Fin känsla, allt sitter här. Var lite knepigt flow i slutet av vers 1 har jag för mig men skitsamma. Bra gjort och fortsätt droppa, jag lär lyssna.Nicho - Mister Fly Rent ut sagt, fyfaen vad bra låt, sätter sig i hjärtat direkt! Helt otroligt härlig, en riktigt sånn humörlåt, fick mig att le direkt. Bästa låten på EPn! Jaja, lite keff kritik men det jag vill få fram är iallafall att det är bland dom bästa släppen 09 än sålänge! Alla håller klassen hög och det var rätt många hitar bland låtarna, Nicho har utvecklats grymt mycket och Zycore behåller kronan från alla andra av hans sort. Alexz K smyger uppåt, det är bara att ösa cred på er!:)
time isn't wasted when you're getting wasted .