AMC - Psykopat
jaaaaaaag hade en text som låg och skräpa, hittade ett beat som jag diggade och spelade in skiten på det! ta och komentera!!!!!!! mixningen står jag för, inte värsta mixningen för jag orkade inte hålla på och pilla! men hoppas den duger!Tryck här , så kan du lyssna!text: reff jag är en psykopat som rimmar det galet och får alla andra att vilja vara bra, vers jag levererar en stil som du inte vart bunden vid ställer du en fråga så är svaret att du är en rutten skit men du kan se till att vara lugn och fin för jag är faktist någon som du aldrig kommer kunna bli jag flowar som en psykopat till hundra procent släpper bara tung skit som får hundar gå hem frågan lyder om du verkligen är bra på rap aldrig i livet för när micken är framme är jag mäd jag bollar med orden i luften som en psykopat psyko-pysko-psykopat japp det här blir din lyckodag vissa tror dom är hiphop för dom går i baggy jeans och rappar snabbt men ligger off och låter som en jävla gris det här är farligt, det borde du ha fattat min mun är mitt vapen och nu är det laddat din flabba är utöver det vanliga som alltid har ett ess i fickan och låter ingen komma in som din penis i fittan reff jag är en psykopat som rimmar det galet och får alla andra att vilja vara bra, puss/angelica
BAITAREEEEE!
Blunted in stockholm
versen var okej, gillade dock inte reffen bless
Haha, tyckte den har var soft. Riktigt skönt flyt, men reffen var lite väl wack xD Du lyckades slipa till texten till slut, dä ä najz! Fortsätt may...Gal.
Dra åt helvete!
hahaha men kom inte på någon bra reff så skrev ner det där bara ;p
Tungt flow annars va de andra bra med
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
du har riiiiktigt schysst flyt! lite stil med afasi. fast inte riiiiktigt den nivån än ;) men du leker bra med rimmen! :D fätt nice fan! ;D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Gussti - och vad är det hon baitar enligt dig? låten: tyckte versen lät soft, bra flow rimschemat var soft rakt igenom reffen funkar men inget som verkligen diggades nice ändå! upp!
har inte maskinen gjort en låt som heter psykopat med en choppad ref? jaja, rappen var bra (y)
-supR P19 ja det är sant, men vad har det med att göra att jag använder "psykopat" i versen och reffen och att den heter så? haha ^
Håller med Dizzy, det är lite afasi över den här och det diggas :) Brukar inte gilla dig vanligtvis, speciellt inte ditt senaste dropp men det här funkade. Keep it up! :)
Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!
Håller med Dizzy, det är lite afasi över den här och det diggas :) Brukar inte gilla dig vanligtvis, speciellt inte ditt senaste dropp men det här funkade. Keep it up! :) hur fan kan du inte digga henne vanligtvis?! hon e sjukt orginell för att vara tjej ! (inget illa menat!) menar bara att dom flesta tjejer som rappar idag låter på ngtvis EXAKT likadant, i röst och takt. plus så snor dom mer eller mindre varandras texter.
AMC e fan en unik tjej, övertight flow fan,bra rimschema och sen skadar det ju knappast hur snygg hon är! :D
och jepp, ngntyp av afasi stil är det, vilket är väldigt imponerande! ;)
PS. hennes senaste drop va fan fätt?!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Man kan ju inte älska nån bara för att dom inte baitar, feel me? :)
Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!
hålller med dizzy, du är fan bra :)! skönt flow & bra texter , pööss
låter som Dizzy89 slickar lite röv.. tycker själv att låten inte alls var bra. menmen, det är vad jag tycker iaf.
fbg
skönt flow! :) skön låt överhuvudtaget :)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Dope shit mayn, du får till de fett amc, tummen ut och två fingrar istället för ett! Mohahah roligt =)
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
det gör jag verkligen inte:S jag har inte hört en enda annan tjej-rappare som håller denna nivå, jag säger inte att de inte fortf. finns mkt att bättra på, för de finns det absolut. men hon har hög potential. ingen jävla asskisser här inte !
Fettt najs låt kan lix lyssna om och om igen skööntt flow fortsätt så :DD
I get u fukkked -.-
Propps galy! Ska inte säga att det inte finns en lång bit kvar på vägen men detta var blytungt för att vara från dig (förstå mig rätt). Du lutar åt rätt håll! One!
"Disturbed Vibes Basement" www.myspace.com/dysmonia
har aldrig hört en brud som håller sån här standard, kungli.. Drottnings flyt och söt röst (hehe) texten går alltid att fila på, men det gör det ju på alla texter så det gör inget ! Fortsätt droppa tungt shit på whoa :D Peyz !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack så mkt, glad jag blir :D fortsätt att droppa komentarer och kritik! uppskattas till 100%! puss på er!
Jag tycker Reffrengen är så ironiskt jävla bra, den passar in till låten helt klart! THIS IS BRA SHITT! Upp!
Spades är så jävla keff Hahah!
Producent
2009-02-10 12:04
Nu lyssnade jag igenom en hel låt till med dig efter ett tags väntan.. oj,du har följt lampjäveln och hittat en fin utvecklingsbana. du skriver bättre, flyter bättre, du har bättre inlevelse, dock kan någon rad bli lite otydlig ibland. just i slutet av dina meningar, prova att korta ner dom så du slipper trippa upp farten en aning, blir både konstigt (hehe) och otydligt då. refräng nja, den var inget jag gillade så mycket. lät lite föör maskinen. men aja, bästa låten jag har hört med dig iallafall. stay utvecklad nu.
jag påpekade det pga att någon före mig hade skrivit "baitare".. en bait var det ju inte men lite väl likt för att inte associera de två låtarna till varann, right?
säger som de flesta att reffen lät lite konstig. Men versen var jävligt chill!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice AMC ;) härlig som alltid (Y) :)
Checka in BKP - Osynliga Mannen Behöver lite kritik
taack så mycket! ge mer kritik nu för tusan!
Ditt flow på denna är helt crazy, riktigt fett bra ! Diggar denna över töönga låten fucked ip mycket ! :D Dessutom är Beatet helt fucking MAAAD :)
www.myspace.com/Sagoztyle
coolt! tycker bara det är synd att du ska säga typ bajs, röv eller kuk någon stans i varje låt du släpper hehe.
rap- http://www.myspace.com/FrankieNobel beats- http://www.myspace.com/rollablaize Disturbed Vibes Basement
Tycker detta lät helt ok faktiskt, gillade dock inte reffen men allt annat lät soft, Kul med sånnt här =) droppa mera (Y)
|| Spit It Out ||
frank, vart säger jag det? det där "fittan" i texten säger jag inte, gjorde ett "aaahh" istället :D
fett <:
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
Moderator
2009-02-12 18:55
Börjat digga dig som fan nu i slutet. Crazy låt och helt klart värd att spara, som sagt fanns det nån mening som kunde kortas ner men annars sjukt bra :) Reffen passar till topicen, och sista stönet blir man ju inget annat än kåt till , perfekt låt såhär när det börjar bli mörkt , bara droppa på för det behövs mer! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Äntligen en brud rappare som rappar med stil!!! You got määd skillz!
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
haha jaja! men ändå! :P. ger dig mer kritik nästa låt om du inte svär eller använder några själsord haha! nemen annars var det bra. lite för mycket afasi, men du tillskillnad av de flesta man klandrar ner på tack vare afasi bajts använder flowet och deliveryt han körde med tidigare låtar haha :P. bless /F
rap- http://www.myspace.com/FrankieNobel beats- http://www.myspace.com/rollablaize Disturbed Vibes Basement
jag brukar digga dig, men inte denna gången.
Hel skön låt tungt flow soft jävla beat :)
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
tack allihoppppa!u-nderground F18 gillar du när jag gör love-songs eller? :)
Haha fet najs!! Sveriges bästa brud eller??
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
hehe d va helt aight men jag diggade inte chopped & screw grejen så mycket! uppish
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
jag förstår inte vad folk menar med att refrängen inte är bra? shit, absolut inget fel på den? ;sriktigt härlig låt, :)
Oj oj oj, längesedan jag hörde dig på micken sist, och det var tur att jag inte gjort det måste jag säga. En väldigt stor förändring från det jag hörde sist. Du flowar tightare än en 14 årig skolflicka på privatskola i Irland, och lyriken är klockren på flesta ställen. Keep it going!
Första jag har hört... du har bra flow, men du säger ingenting. Jobba på lyriken så kommer detta bli bra.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
braaa
www.myspace.com/mcrish
Psycholess P28 jag är psykopat ;) tack allihopa! peace!
Detta är riktigt bra musik, lägg till en till vers så blire jävla bra!
Henkish a.K.a ProNooB.