Änglalik För varje sida i mitt block [EP]
Nu är det dags, men för ett tag sedan insåg jag att jag inte hade tid att lägga ner på denna ep så jag släpper den i läget den är i nu, det var mer tänkt som ett riktigt seriöst arbete men så vart det inte, men men hoppas att ni är lite sugna och diggar ändå!Tack till: linneanord, Jonis, tMy, Sandra, KevinKelly, Krisse mfl. hoppas ni diggar dom 2 nyaste tracken på epn, aldrig släppta förut så skulle uppskatta om ni sätter dom i centrum i tråden!Tracklist: 01. Änglalik & linneanord (med krisse) - Kommer aldrig vända om.mp3 02. Änglalik & tMy (med KevinKelly) - Äkta vänskap.mp3 03. Änglalik & JoshaN - Uppe vid grinden.mp3 04. Änglalik & linneanord (med Sandra & Jonis) - Öppna era ögon.mp3 05. Änglalik - Gråt inte mer (mitt lilla barn).mp3 För varje sida i mitt block EP För varje sida i mitt block EP Änglalik & linneanord (med Krisse) - Kommer aldrig vända om.mp3 Änglalik & JoshaN - Uppe vid grinden.mp3 Hoppas det smakar synd dock att det inte blev så mycket tid nerlagt på den...det kommer mera /Ä*