Rabbiz - Måltiden
Ett beat av IceTail, text av mig och mixen av Jonas.
Länk till http://www.speedyshare.com/460542229.html
Jag vill slå dig med en stor jävla batong slå mig med en colt, av blod får jag stånd Måste spara spott, slampa sug på Rabbiz snopp min stubin vara kort, ner på knän annars äter du genom näringsdropp Jag vill knulla din hals tills du får panik jag vill att du ska spy på min penis Va min latrin, ät mitt skit och drick mitt urin beté dig värre än ett jävla svin Min kuk är värd mer än oljelaster, finare än svart is jag ger dig orgasmer som är hårdare än tsunamis Skjuter massa satser i din ovårdade punani knullar mänskliga madrasser på din unges dagis Jag är en fuckad sex freak, gör allt förutom fjolleri medans ni är spelar ett helt annat fuckat parti Ni är störda bögar med lökar uppstoppade i era rövar som suger av varandra när ni kollar på tips lördag
REF: Jag pissar och jag skiter tar tag i kniven och skär i underlivet lägger bajset i ugnen, penisen på spisen häller urinet i ett glas och det blir måltiden
Snyltare är vi alla, jag syns för att jag är annorluna inte som alla andra, ni är antingen falska eller sanna Jag är både och, ljuger mer än kvällstidningar men dock är jag också ärligare än Perry Cox Om du känner mig vet du ingenting om mig omöjlig är det ända ordet jag kan beskriva mig själv med Stänger in mig själv i en betong cell där det bli säsongens skräll om jag inte blir insane Min vakna fantasi är mer fuckad än mina drömmar en tjej och min nakna kusin fistar, pissar och knullar hundar På guds heliga söndag, springer jag in på ica och kastar stenar och korsfäster anställda tills tisdag Inte för att jag tror på gud, utan för att bevisa att mitt motiv finns i bibeln, guds skrivna ord Så hur fan kan en idiot argumentera imot när gud har lagt upp tio budord för vad som är gott och ont
REF:
Jag hatar engelsmän som är sliskiga med bakåtslickat som våldtar killar på fucking jävla Ibitza Jag kan rimma i timmar men nästan bara om det jag inte gillar Hårda Stickan hatar när han blir tvingad att slicka din håriga fitta annars får jag inte komma i din lilla mun kanske på dina bröst för jag gillar hur du svingar dom fram och tillbaka, fram och tillbaka knulla hela dan, skrämmslag på grannes barn Jag är sjukare än dom flesta, dukar för att festa på dina närmsta och bästa vänner som en jävla häxa Ger en popstjärna en hem läxa testar om hon kan ta en kuk som är större en ett gäng hästar Jag är en sex freak och en pessimistisk liten skit jag tycker nästan allt sexuellt är fint Som exempel, när jag runkar tänker jag på våldtags sagor om småbarn som blir borttagna och sålda som sexlavar till deras fader
REF:
You keep believing, I'll keep evolving
|