RK & Dizzy - Spelar Ingen Roll
Shaaa! här kommer Min första collab och första låt på svenska! många oskulder som försvann för mig nu ;D även min föööörsta text på svenska, så ha det i åtanke tack! ^^ men RK glänser som vanligt med sitt fina flyt och grymma text! (Y)
lyssna, digga, kommentera!
RK & Dizzy - Spelar Ingen Roll
RK & Dizzy – Spelar Ingen Roll (intro) Det spelar ingen roll, nä... men vi kör, yah! (Dizzy) Det känns som, mörkret faller över mig vill springa, men verkar fan inte hinna de som följer mig, kommer aldrig att försvinna jag hatar när tankar såsom ett dåligt minne sätter sig fast på minnet vill hinna, så mycke, verkar som orken har tappat sin vilja pallar inte längre springa, dessa cirklar i dimma vet inte vart jag ska, vilken väg jag ska gå vet att de kommer gå bra, sålänge jag vet att jag går på min egen stig, och inte i nån annans fotspår för att bli den jag är idag, krävde för många år och att bara slänga bort det, tillhör knappast min taktik har kämpat helt för mycket för att se mitt liv passera förbi det kommer inte ske, jag säger inte en chans sålänge jag skriver min musik, håller jag min balans detta är benen på bordet av mitt liv kommer aldrig falla samman, och så ska det förbli
(Dizzy - Refräng) det spelar ingen roll vad vi gått igenom spelar ingen roll vad som kommer ske inom en kort framtid, eller vad som hänt förut vi har ett fucked up liv, men ska leva fullt ut
(RK) jag tänder här ljuset, det lyser i grottan mina steg e tunga, ja undrar men stoppas ett steg i taget, måste sikta mot ett nytt mål duvet denna backe, jag har lämnat den efter år förstår alltid vart jag ska, jag vet alltid vad jag vill alla mina tårar rinner alltid, på min kind öppen på ett öppet hav, letar efter nya svar mina frågor e för svåra, ingen verkar klara av jag saknar mina andetag, vet du vad, ska vi dra ska vi stanna kvar, måste vi ta nya tag, klart vart ska vi idag, o jag letar efter nya svar ja blickar mot bättre dar, saknar det som var vart ska vi idag, kartan finns nu inte längre alla som ja känner, ja tackar mina vänner ja pallar inte längre, ja pallar inge mer ja sitter stilla på mitt rum, när jag skriv mitt adjö brev
(Dizzy - Refräng) det spelar ingen roll vad vi gått igenom spelar ingen roll vad som kommer ske inom en kort framtid, eller vad som hänt förut vi har ett fucked up liv, men ska leva fullt ut
(Outro) c-yheeeah! Det här är Dizzy & RK. en från söder, en från norr. hoppas ni digga shitet...
Kommentera nu gott folk! godnatt!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|