HsL - falskhet (session)
Nu laddar jag upp en av dom bästa låtarna jag gjort, ( enligt mig ) men ni kan ge kritik, men inga taskiga kommentarer det tollererar jag inte.
Länk till http://www.speedyshare.com/557184149.html Text: Jag rappar vidare och skiter i vad du säger för jag är grymmare än alla dina tjejer jag kommer från orten och föddes som legend battla mot mig jag är endå känd
jag är tjejen med styrkan i armen om ni inte tror mig så kan ni va en hamster Jag är less på allas skitsnack vart jag än går så blir jag skitlack
jag har blivit sviken gång efter gång så det är därför jag gör denna sång livet är tungt men jag lever ändå med ärren på mina armar fortsätter jag gå
dags att tassa på tå annars kan du få gå jag glider sakta fram och kliver på ett tåg pumpar musiken och göra det till en hitlåt hatar du det jag gör så kan du få en nitlott
falska vänner är ingenting man vill ha det är bara för er att ta vara på eran dag jag skiter totalt i vilken du väljer men din morsa vet redan att du sväljer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|