HsL- onda fotspår
Länk till http://www.speedyshare.com/495146486.html
nu lägger jag upp mina nyaste låt, men jag vet att det låter konstigt på vissa ställen, så anmärk det inte!! Jag är ny inom det här också..
Text:
Det är dags för mig att tassa på tå// för var jag än går så ramlar mina hårstrån// alla mina DNA finns överallt// jag börjar bli så tokig, behöver snart en anstalt//
jag tittar upp mot himlen och ber till gud// ber honom skicka ned stegen och inte säga ett ljud// jag känner mig som ett misshandlat djur// jag bara går runt i cirklar och kollar på mitt klockur//
jag känner mig så rutten och behöver ett spa// inte fan skulle det falla mig in och tro på Allah// tungt liv det kanske många som har// sviken av så många men endå står jag kvar//
Jag har försökt att förklara hur jag känner// men det är inte lika lätt nu när mitt hjärta bränner// alldeles för många minnen har jag i mitt liv// jag börjar bli så tokig så jag tar upp min fickkniv//
går fram och tillbaka på psykets lilla hus// bara för att jag ska få prata ut som ett brinnande ljus// jag kommer snart hamna upphäng i ett korsfäste// det kanske är som alla säger att det är det bäste//
tusen tankar och allt är på samma gång// jag får så ont i magen så jag ser ut som en ballong// jag vill flytta här ifrån och skaffa mig ett liv// men det är inte lätt jag måste skaffa mig ett arkiv//
Jag orkar inte längre ta vara på mitt eget liv// käftar du i mot mig kan jag bli ganska aggressiv// slagen gul och blå sedan är det du som ligger på en bår// du borde gå en karatekurs för en junior//
RECENSERA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|