Sadiiq - Början
Shu !, här har ni en track som handlar om hur de gick för mej från början :)
Länk till http://www.speedyshare.com/162189165.html texten e här
vers1 låt mej berätta hur d gick för mej i början spotta mina första ord, folket undrar va gör han allting börja med en fattig msn mic d lät fucked up men d va början av sadiiq
de fanns vissa som va helt emot mej musiken börja vissna inombords mej kan inte fatta, dem försöker trycka ner mej men ja håller huvet högt o d klart ja står på benen
de va en dag, när ja gick in i båset allt gick så bra, o d kändes som igår bre de va då hoppet börja slå igenom o dem som skrattade åt mej, ännu idag ja ser dom
men fuck that för ja brinner för melodin o d klart musiken livar upp på sätt o vis en penna och ett papper o ett härligt beat det e d som räcker för att o liva upp mitt liv
ref för du kan se mej, när ja skiter i folk för du kan se mej, när ja skriver o sånt för du kan se mej, när ja håller i min mikrofon vem e han, vem e jag, jag e någon någon som kör sitt eget race som skiter i om vad folket tycker om mig ja bara kör på, o ja gör mitt ja klara mej själv, ja behöver ingen åsikt
vers2 ja gjorde min grej, sket i vad folk sa fortsatte på o göra de som gjorde min dag vet du vad, musiken blev mitt val pennan på gång o de som fans va gatusmart
för du kan se mej när ja sitter i "mörkret" skriver texter o hoppas på att folket dem "hör mej" sprida min musik, min lyrik men världen står still medans andra bara spotta samma shit,
"så ja" bara kör mitt, skiter i andra sena nätter, o ja fortsätter vandra in i mina tankar, ja letar efter meningar leta efter rim , du fatta va ja mena va
o efter ett tag så ja har letat runt tummen upp på allt som ja har gjort min bror förx7 För du kan se mej !
ref
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|