Infinite struggle - vill vara mig Shue gjorde en flipp låt nyss har inte spelat in på ett bra tag..men men ge gärna kritik osvLänk till http://www.myspace.com/infinitestruggle1ja seglar in kommer till hamnendet är mannen med den uppbygda talangenen rappare med text till rapp slangengrabben som alla brudar vill hålla i handendu försöker va mig du kommer ej i fattdu är alltid bakom du kommr ej i kapp är din gudfader jag kör min stilbattla? insatsen i högen är ditt livfolk addar msn o vill ha bråksedan ångrar ni er o vill göra en låtbrudar hänger runt mig över halsenefter uppträdet så kommer fansentjejerna säger : åhhh hej på digdu var snygg kan ja få bli din tjejo killar säger - får din autografjag vill kunna skryta för tjejer här bakreffna na na na ( thicki infinite)la la la ( thicki ye ye yeahdu vill vara mig (vara mig)vill vill vara mig ( ja de är så---de är sanning det jag sägernär ja rör micken skriker alla tjejerefter uppträde får dom chips o vattenjag får sprit o pengar upp till halsenja börja rappa stog alla hatadenu hälsar folk så handen skakar fortfarandeå ska bruden cpa så slå till bitchenhon är den som ska ta hand om diskenja är en av dom få de är ju såmin rapp ligger på en högre nivåför du vill bråka men står o skakardu blir rädd så du biter på dina naglarTitta där borta är ju johan minsannKan nån ta foto när ja skakar hans handja de är så de går till alltidbrudar skriker * snälla kan du bli min*