HsL - Swärd diss
länk : Länk till http://www.speedyshare.com/242224660.html
NYBÖRJARE! så klaga för fan inte, ge bra kretik, klarar av att höra vad jag kan förbättra, men inte att jag suger och allt!
kommentera!
Text :
Intro :
Alltså swärd, att du inte lägger ned alltså du är så jävla barnslig, så jävla tjock så JÄVLA ful, alltså lägg ned med rappen, sök in till tjockholmen. Jag är så jävla less på dig alltså hit och dit får jag höra dina ord hit och dit får jag höra dina jävla slampiga fitt helvetes jävla ord, Sök in till tjockholmen, jag är less på dig nu Lyssna på det här i stället, lyssna
Vers:
När jag hör din musik fan vad jag garvar du är överviktig och man hör hur det dallrar Du flyter inte som du säger du rullar Du är lika rund som felix köttbullar
Swärd you have a pussy in your face det låter precis som du svalt en grape ta vara på dina låtar och släng dom i soptunnan än har du inte vunnit men du får inte missunna
Jag hörde dina låtar och det lät skit jag ladda ned dom men tryckte på delete en liten fjortis direkt från körfältet i en komedi är det du som är skämtet
vem kan stoppa dig när du bara rullar fram inom rappen är du bara en stor jävla skam en sak till du ligger i otakt denna låt blev en masslakt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|