NY LÅT! HsL ft. fade & Dalle - session
HsL är nybörjare, knappt 2 hela månad inom rappen så klaga inte direkt på det!!
länk : Länk till http://www.speedyshare.com/351514736.html
Vers 1 : HsL
Jag glider runt och gillar det jag gör när du försöker rappa så låter du som en barnkör jag går runt klädd i mina stuprör men det är bara medans du käkar ditt messmör
jag är vit och jag kommer från norrland pang bom du ser mig det blir bilbrand ikväll blir det till att softa i min skinnsoffa medans du är ute för att leka töntboffare
haha din mamma vet att du är ute nu och din pappa ligger varje kväll med eran grannfru jag blundar och räknar ändra upp till sju men tur som va så så hamnade jag i en tidningsinterjuv
Fortsätter jag så här så ramlar det in en massa stålar uppträder på hovet och folket bara vrålar stannar ett tag vid krogen och mina fans vill skåla men jag måste sticka nu har en träff med carola
Vers 2 : Fade
Du vet vem var hur o när För jag tar dig till en annan atmosvär Jag svär,jag kommer alltid lägga det tight Så mannen,gör dig redo för fight
Jag är 18 o snickare Ställ dig mot mig men jag är kvickare Vet du vad jag är tightare än du O det är nog bara för att du ser mig som en gud
Du är vem vad, ingenting Men nu jagar jag dig så du blir väll en flykting Ja ger dig en hörvel dags o vakna Hör på vad jag säger vi är inte neutrala
Vi e galna o kommer alltid vara Helt järndöda men ändå dyrbara Mina ord är helt glasklara Jiddra me mig o lek med lifsfara
Vers 3 : Dalle
Känner du , hur takter bara tar dig/ du snackar om vapen , få se hur du drar den/ drar du nu , haha din jävla pajjas / nämer inga namn , ni vet vad jag kallas/
ni har sett mig förut / hela landets kår vet hur jag ser ut/ dom känner igen , killen från sundsvall/ ellr ja , sörberge ifall någon undrar/
vet du mannen , varför jag blev så här/ inte din bussnies ,ba möt min missär/ jag äger gatan , inge snack om saken/ jag sköter snacket , mina boys dom bär vapen/
vi äger , hela fucking norrland/ spotta mot oss , får se om du orkar / om du orkar stå mot oss , är du jävligt stark/ vi är gangstahs , som kan stå utan knark/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|