My President is black My maybach too And I'll be god damned if my diamonds ain't blue My money's dark green And my porch is light gray I'm headed for D.C. anybody feel me? My President is black My maybach too And I'll be god damned if my diamonds ain't blue My money's dark green And my porch is light gray I'm headed for D.C. anybody feel me? My president is black In fact, he's half white So even in a racist mind he's half right So if u have a racist mind you be 'aight My president is black But his house is all white Rosa Parks sat So Martin Luther could walk Martin Luther walked So Barack Obama could run Barack Obama ran So all the children could fly So I'ma spread my wings So you could meet me in the sky I already got my own clothes Already got my own shoes I was hot before Barack Imagine what I'm gonna do Hello Ms. America Hey pretty lady Red white and blue flag Wave for me baby Never though I'd say this shit Baby im good You can keep ya puss I don't want no more Bush No more war No more Iraq No more white lies The President is black
orginalet är skönare, men inte dåligt ändå! vissa ord misslyckas du med uttal på men ändå soft! mer covers säger jag! big ups!
Okej okej =) kul att du gillar den , det kommer nog fler!
asso tycker ju inte att hooken har med nåt positivt att göra utan bara skryter om att han har cash feta bilar och diamanter. Inte mycket tanke bakom
mhm
för övrigt var det bra gjort
mhm
som sagt så misslyckas du med vissa ord. men det är saker du själv kommer märka med tiden :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Skipp : Aafan håller med till fullo. tack tack Dizzy89 : Jo jag är medveten om de =) de kommer , engelska är inte min starkaste sida direkt. men jag är sugen på att träna upp den. Nå mer ?
Jodå Ante brää ! :) , det diggas , den var fet !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Herregud i himlen vilket dåligt engelskt uttal du har.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Skit skönt flow och rösten är najs :)
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Btw engelskan var tjock softish !
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
BearC P21 : Var det så illa ? hehe Allerhed P17 : Tack fan ! =) tror fan du är första som diggar min engelska ^^
:) Aiight lungt :)
enligt mig lät det helt okej ! som det nämnts tidigare, så misslyckas du med vissa ord.. har själv problem med engelskan hehe. men kämpa vidare! för övrigt lät det riktigt najjs alltså. mer covers ffs ! ;) pz / angelicah
music is my passion & my only desire
säger alla andra väl, visa utal är lite halv krassliga men rösten är fan nice. keep it up
B
Njae, jag tyckte inte om din cover, eller originalet.. Men du har ett gansk bra uttal, det ska du fan ha! Upps!
Dra åt helvete!
angelicah F15 : Tackar , det kommer nog fler =) elajt : Tack ;P Entertainment P16 : synd , roligt att vissa hatar på utalet men gillar låten medans vissa är raka motsatsen ^^
skönt faan :P
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
Haha ja asså jag diggar din röst i denna, men klarar inte uttalet :P
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
jorå, din engelska är bätre en många's :)
http://www.znapmusic.com/myntah/
Tycker det låter bra ja, som vissa säger, det är vissa uttal, men försök köra mer på engelska, kan bli fettttt!:D
Jag ÄLSKADE instrumentalen! ( Lägg upp på speedy och skicka i pm till mig;D) Förövrigt måste du öva på uttalet. Men kan inte säga så mycket annat eftersom det var en cover. One!
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Tänker inte kommentera texten eller nåt sånt för de e ju cover så... Men uttalet gör du enligt mej riktigt bra för att va första engelska! Var lite små fel här o där men det tränar du bort... Simma lugnt /S
M!ck3 P17 : Klart det kommer mer engelska låtar , dock mkt mkt fetare en denna. ;) Vv : Jo den e fet , det kan vi nog lösa ;P uttalet kommer att övas på som fan! hehe
utalet va inte så bra, träna på det så blire fett!
ditt uttal är inte såå jävla dåligt, men du låter fortfarande "svensk".. men öva fifan, och öva, skriv lite texter osv, och kom tillbaka sen! fred
Haha vore schysst om du kunde fixa den yoo;D
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Den var minst lika tung som orginalet, din röst diggas som fan!!!Keep it up man!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Ojdå, det lät faktiskt soft. Du uttalar några engelska ord lite halvkonstigt, men i överlag så hade du mycket bättre engelska än vad jag förväntade mig. Flow bra, röst bra, mixningen hyffsad. Kunde varit lite mer tryck i reffen bara. Men annars bra! Take care bro, du utvecklas! / Wizdom
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Tack tack =) adda min msn Vv så skickar jag där när jag kommer hem sen
Det kommer mer sånna här med förhoppningsvis mkt bättre uttal =)