I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spiken - Följ Med

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-01-31 01:12

Spiken - Följ Med

Tja fan!

Har jobbat med denna ett tag, är lite seg med att slutföra mina projekt bara! Hehe.
Men nu är den klar och jag är grymt nöjd med resultatet!

Så checka låten och hooka gärna en kommentar med vad du tkr om den, uppskattas mkt!

Spiken - Följ Med (Myspace)

kommer upp på Znapmusic om ett tag också, om du vill ladda ner den!

Peace

/S

2009-01-31 01:29
hm hur många är det nu ...? kanske 300st rappare jag hört som kickat på detta beatet, fyfan va trött jag är på det nu, sen så va inte du tightast av dom jag hört men absolut inte dåli, varken i flowet eller textmässigt....är nog mest trött på beatet :P ciao
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-31 01:50
Jo..Jag verkligen HATAR beatet... Därför hatar jag låten, men jag vet att du är ganska tung, du kan din sak, Spiken. :)
Dra åt helvete!
Rappare

2009-01-31 14:52
Aiit tack grabbar! Att beatet är använt till viss del, det visste jag, men inte att det är SÅ playat som du säger Emil, men men that´s life, låtar med exklusiva beats kommer i framtiden, så håll utkik då!

Enter; Thx mayn, när kommer tapet förresten?:) Enter & Majk you know.

Nån mer som har någonting att kommentera om låten? Uppskattas!

Simma lugnt!

/S

2009-01-31 14:55
Vill inte skapa nån chatt, men tejpet har inget bestämt datum, det kommer när det kommer! (2-3 månader, cirkus.)
Dra åt helvete!
Rappare

2009-01-31 19:12
Aiit, soft!

Anyone else wanna make he´s voice heard? Spit it out!

/S

2009-01-31 19:18
Som jag sa på msn, den är enligt mig mycket fetare än originalet, men jag är tvungen att hålla med enter lite, att beatet är sämst, men du får på nåt sätt låtjäveln att bli bra =)
tycker den förtjänar mer uppmärksamhet :)

puss på dig spiken, jag är din hammare <3
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-01-31 21:21
en fråga bara...vart skaffar man beatet??? och en annan sak...DU E GRYM!!!
 www.myspace.com/mrth90

2009-02-01 15:12
undra vem som är hammare spiken ;) elr va säger du om texten? ;) hehe :P jävligt skön låt bre ;) haha :D peacE
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.

2009-02-01 17:52
Beatet det är vell skönt, men väldig många som har droppat på de men bästa versionen jag har hört på det iaf :) Flowet de var cleant som fan! Texten var tummen upp känns välskrivet inge 20 minuter här. Låten i hel het soft!

Peace

Patee was here !
Lever livet och det går bra

http://www.znapmusic.com/patee/

2009-02-01 17:54
Ett upp skaru ha!
Lever livet och det går bra

http://www.znapmusic.com/patee/

2009-02-01 17:57
Först och främst , börjar bli less som fan på att alla har kickat på denna instrumental !
aja måste fan säga att du har tagit FETT stora steg frammåt björn. vart förvånad som fan , inget som jag kommer fortsätta att lyssna på dock men det går frammåt ;)

/ ante
Rappare

2009-02-01 19:23
Jag tänker inte klaga på beatet! det flesta har sagt det jag tycker!

Björn du har förbättras enooooooooormt mycket,sen tiden då vi dissade varandra!
kul å höra

bless
fosho

2009-02-01 19:53
braa

men ja tycker ju dock att lorentz har gjort denna bättre

keep it up

Rappare

2009-02-01 22:01
Tack för kommentarerna grabbar! Uppskattas grymt!

Jungsb: Tack som fan haha!:)

TH90: Tack så mkt du! Det är en instrumental, Say yeah med Wiz Khalifa. (tydligen VÄLDIGT playad, som inte jag visste om.. haha men shit happens!)

Exceept: Tackar:) Ehh, förstår inte riktigt vad du menar? Haha.

Bolinftw: Hehe jo tydligen så var det ju det... Jaja nog sagt om det, nu vet vi det haha! Tackar!

Antees: Tack du!

tMy: tack, gött å höra:) Haha jo det har väl gått framåt sen dess!:)

Weemaan: Tackar! Jorå han gör det bra, jämför mig själv dock inte med honom!

Tack för kommentarerna iaf, nån mer som vill yttra sig?:)

Simma lugnt.

/S

2009-02-02 04:04
tror nog du vet vad jag menar xD kmr du inte ihåg låten jag skicka till dig? xD haha dom 2 raderna du klagade på somfaan ;) hahaha xD peacE
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
Rappare

2009-02-02 18:05
jaså... Jaha okej.

Aja skitsamma, nån mer som vill haffa en kommentar?(=

One

/S
Rappare

2009-02-03 17:03
Kom igen nu whoa!

/S
Rappare

2009-02-04 18:23