Aldenfalk - Saker Som..[ft.Baso] För att rensa tankarna lite kommer nu en låt gästad avBaso som ni kan dunka från min myspace. "Saker Som.."Länk till http://www.myspace.com/aldenfalkAldenfalk - Vers 1dom kallar mig vek, dom kallar mig fegså nu är det dags, för mig & stänga dörren & ta ett steg utvandra vidare i livet, & lämna det gamlaoch möta de okända, som kallas för verklighetey jag måste insemåste visa dom, att det liv som jag lever nuatt det måste få ett slut, & att jag . kan klara mig självså bra att jag klarar av detåh du vet för jag vänder på bladet,jag skriver om saker som händer migoch massa annat, men spelar ingen rollför dom runt om kring har ändå ingen kolloch det gör mig förbannad... men ja tar ingen chansdet här är min tur nu, min dans, ja är aldenfalkBaso - Refräng- Saker som sårar mig , plågar mig och förvånar mig- jag vänder ryggen åt varenda en som hånar mig- jag kan inte förstå - varför mitt liv känn så mörkt- jag borde va glad men jag är dömd (x2)Aldenfalk - Vers 2Allt som jag förut tyckt var kulfinns inte alls, mer för mig. bara strulnu, allting intu rinner ur migmin livsglöd, min passion för musikmin känsla att få kicka inför publikmina rader som läggs på dessa beatsfinns inte längre, glöden brinner utlyssna, på dessa rader jag ger erpunkt slut, blir detta mitt slutbudvet inte längre, vad jag kännervad jag gör? eller hur jag gör detmen det som jag gör, hoppas att du hör mig?för det här, är rader med tårar i ordenkänns som om jag är störst, men ändå minst på jordenhoppas att du som lyssnar hör dessa ord...(ey jag hoppas att du hör dom)REFAldenfalk - Vers 3Jag lever inte livet efter dina reglerjag är en person med ett eget blodoch jag tänker ta på vara på vartenda ordallt som jag sagt, allt som jag lagtgamla låtar på gamla beats,allt som jag gjort förr, är bara skitnytt år, nya förhoppningar. kanske en dagjag når dit.. tar mig upp ditdit jag vill nå, komma upp dit till den nivånen dag, stå på en stor scen och göra det jagvill, strävar efter, och leva för musiken.(en dag, stå på en stor scen och göra det jagvill, strävar efter, att bara få leva för musiken.)REF