Aldenfalk - Saker Som..[ft.Baso]
För att rensa tankarna lite kommer nu en låt gästad av Baso som ni kan dunka från min myspace. "Saker Som.."
Länk till http://www.myspace.com/aldenfalk
Aldenfalk - Vers 1 dom kallar mig vek, dom kallar mig feg så nu är det dags, för mig & stänga dörren & ta ett steg ut vandra vidare i livet, & lämna det gamla och möta de okända, som kallas för verklighet ey jag måste inse måste visa dom, att det liv som jag lever nu att det måste få ett slut, & att jag . kan klara mig själv så bra att jag klarar av det åh du vet för jag vänder på bladet, jag skriver om saker som händer mig och massa annat, men spelar ingen roll för dom runt om kring har ändå ingen koll och det gör mig förbannad... men ja tar ingen chans det här är min tur nu, min dans, ja är aldenfalk
Baso - Refräng - Saker som sårar mig , plågar mig och förvånar mig - jag vänder ryggen åt varenda en som hånar mig - jag kan inte förstå - varför mitt liv känn så mörkt - jag borde va glad men jag är dömd (x2)
Aldenfalk - Vers 2 Allt som jag förut tyckt var kul finns inte alls, mer för mig. bara strul nu, allting intu rinner ur mig min livsglöd, min passion för musik min känsla att få kicka inför publik mina rader som läggs på dessa beats finns inte längre, glöden brinner ut lyssna, på dessa rader jag ger er punkt slut, blir detta mitt slutbud vet inte längre, vad jag känner vad jag gör? eller hur jag gör det men det som jag gör, hoppas att du hör mig? för det här, är rader med tårar i orden känns som om jag är störst, men ändå minst på jorden hoppas att du som lyssnar hör dessa ord... (ey jag hoppas att du hör dom)
REF
Aldenfalk - Vers 3 Jag lever inte livet efter dina regler jag är en person med ett eget blod och jag tänker ta på vara på vartenda ord allt som jag sagt, allt som jag lagt gamla låtar på gamla beats, allt som jag gjort förr, är bara skit nytt år, nya förhoppningar. kanske en dag jag når dit.. tar mig upp dit dit jag vill nå, komma upp dit till den nivån en dag, stå på en stor scen och göra det jag vill, strävar efter, och leva för musiken.
(en dag, stå på en stor scen och göra det jag vill, strävar efter, att bara få leva för musiken.)
REF
Aldenfalk, från 2Phat, M2P och D.S.O.T.S ;D
|