Nilley - För Du Vet (Session)
Hejhej whoa! har nu en ny session! inte kickat nu på några veckor så var sugen på en liten session och vill gärna ha kritik!!!
Hata/Älska ;))
Nilley - För Du Vet (Session)
texten hehe ;)
(VERS) För du vet vem jag är, grabben från gävlestad// Jag som alltid lika glad, & tar dig på en rad// Så du vet Nilley, grabben med talangen// Tar fram min ak47, skjuter dej i skallen// Jag lägger det tungt och jah lägger det cleant// Alla jävla rappers vill lägga som mig, fuck ERAN fantasi// Jag är rapparn som alltid har kepsen på sniskan// Ska du möta mej på beef, så kommer du bli piskad// Jag som blir bjuden på fest efter fest// Säger du nej, så sänker jag käft efter käft// N till ett Y jag är fan den enda// Ni borde platsa i programet "det okända"// Samma känsla som att bli avsugen av en brud// Ta det chilla laid back, & andas in njut// Jag älskar min ort & min hemmaplan// Jag è grabben från Fucking Gävlestad//
(REFF) x2 För du vet Gävlestad,du vet vart mayn// Staden där det finns fett me fame// Min hemmaplan, där jag trivs att bo// 026 Gävle, this nice, lack shoo//
www.znapmusic.com/nilleyo/
Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S
|