Rappen var helt wack? Jag vet inte riktigt om jag är är särskilt missnöjd över min vers, men sanna dina ord, Mr. Real Magic, men mixningen lade Willson inte särskilt mycket tid på. Men på framförandet tycker jag att man hör att den satte hela min viljestyrka i anspråk. Och angående du vad hade att säga om "hur tufft det är att ha självmordstankar" så tycker jag inte jag förmedlar så mycket självmordsbesälktat överhuvudtaget i denna epistel överhuvudtaget, måhända i många utav mina sedan länge tillbaka släppta alster så måste jag nog faktiskt medge att "hur synd det är om mig"-syndromet ofta florerade från tanken till pappret. Men som det mig ligger varmast om hjärtat är nog kärleken så visst kommer det mesta ifrån min tanke och känsla. Från att endast TÄNKA PÅ DET och KÄNNA DOM ICKEÖNSKADE känslorna där, intryckt i livets ryggsäck bland en hel del annan skit man inte längtar tillbaka till. Eller kanske saknar, rentutav någon man kanske inte kan föreställa sig ett liv utan, en stor förlust som kommer läka som sagt med säkert, och i mitt fall genom Lyrik, i form av diktande/prosa-stycken, och efter viss influering av den genre jag föredrar i skivspelaren (sedan många år tillbaka) så blev det Hip-Hop, till en början genom B-Boying, småträning med kompisar, ingen newstarter klubb, utan i en källare hos en kompis med en kasettbandspelare och härmade Videoklipp hans äldre bror hade med lite Breakdanceklipp från diverse gamla VHS Live-spelningar med favoriterna i brorsans crew, såsom KRS-ONE, Public Enemy och liknande) Men efter att ha lärt en kille på Sunes Gatukök under fet intoxinering men observera! (Observera, jag hade fortfarande huvudet upp - fötterna ner, haha) och vi hade småsnackat lite så kom vi in på Hip-Hopens nog allra viktigaste grundpelare - RAP,.. Och så började vi rap'a, och jag skriver det som kommer ifrån hjärtat, för oavsett folk tycker om det är "självömkande" - "frizonrap" eller dylikt; I Dont Give A Fuck, men jag vet att jag kan rap, no doubt it. Och jag kan inte skriva om det som precis faller mig in, den stunden. Mission Impossible, skriva på beställning? Även det ganska svårt, MEN: Ge mig en stadig panna tjack, minst en 0,5 så kanske det dyker upp nånting annat: Finns några gamla låtexempel. Vet inte om man jag ska skratta eller gråta.. God Afton, vi hörs.