I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Michael (Ak4Borderline) & Lilwil - Session 23jan

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-01-24 13:24

Michael (Ak4Borderline) & Lilwil - Session 23jan

Speedysharelänk

intoxicated
Släng en kommentar..

2009-01-24 13:39
hahah cool me autotune, rätt skön faktikst nåra sköna rader... Kul du slänger upp lite grejor mickäää!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-24 14:09
Tack för det!

Rappare

2009-01-24 15:28
diggar beatet o gillar din vers micke men inte lilwil tyvär=/ låter lite som han sitter o ylar på en moske i turkiet... men fett att du äntligken släpper litwe new shit mickemannen! keep it up! så drar vi till studion snarast! tjooo
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!

2009-01-24 16:17
Du är en grym lyricist Michael!
vad hände med dina gamla låtar som "allting slut, vissa saker (utan reff)" osv.
Vill se dig droppa fler såna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-24 16:23
Helvete vad hände med mixningen hehe.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2009-01-24 16:55
La större vikt på rullandet än mixningen, sorry dude
haha

2009-01-25 12:26
Godmorgon

Toastare

2009-01-25 12:49
skum låt ^^ men ändå som bra på nåt sätt
 asd

2009-01-25 15:05
Tack du!

http://www.speedyshare.com/741430844.html
EXKLUSIV JÄVLA ACAPELLAVERSION på min vers

Rappare

2009-01-25 16:14
_Ak4
yeeeyh! nu hörde ja ju allt du sa;P fet vers som sagt! =)=)
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!

2009-01-25 16:22
E det här ett skämt?
W E S T - C O A ST - F A M I L Y

2009-01-25 18:06
Skämt och skämt, nja.. Vet faktiskt inte.
Men jag kan dock inte sticka under stolen med att jag var på nergång på sprit och mycket E under en helnatt, och sedan nedgång.. Men fick i oss ett par sköna hittar, en kopp med Kushröka framställt av en bekant med några nästan obegripligt "gröna fingrar" som man skulle kunna uttrycka det..

Tror ni förstår, som delar lite utav samma substitut för tillfredställelse bortom svensson-metoderna, som för det mesta bara handlar om villa, volvo och vovve.

Shit nu är jag så beng,..

2009-01-25 19:09
_Ak4
Shitt siken lame ursäkt du ger,sen att du bara skriver på nätet hur tuff du är som har självmordstankar och därför mixar så mkt substanser med varandra,det är inte hela whoas problem eller?Men tillbaka till din musik det va ju den jag kommentera,mixningen va helt konstig inte ens på en spacad sätt dude,rapppen va helt wack jag vet ju att du kan din grej så va av en besvikelse att lyssna på låten men nice att du håller dina lyssnare vid liv och mayn finns folk som trippar mer än dig men endå kan du höra att vissa saker inte borde släpps pz boy -.-
W E S T - C O A ST - F A M I L Y

2009-01-25 23:39
Rappen var helt wack?
Jag vet inte riktigt om jag är är särskilt missnöjd över min vers, men sanna dina ord, Mr. Real Magic, men mixningen lade Willson inte särskilt mycket tid på. Men på framförandet tycker jag att man hör att den satte hela min viljestyrka i anspråk.

Och angående du vad hade att säga om "hur tufft det är att ha självmordstankar" så tycker jag inte jag förmedlar så mycket självmordsbesälktat överhuvudtaget i denna epistel överhuvudtaget, måhända i många utav mina sedan länge tillbaka släppta alster så måste jag nog faktiskt medge att "hur synd det är om mig"-syndromet ofta florerade från tanken till pappret. Men som det mig ligger varmast om hjärtat är nog kärleken så visst kommer det mesta ifrån min tanke och känsla. Från att endast TÄNKA PÅ DET och KÄNNA DOM ICKEÖNSKADE känslorna där, intryckt i livets ryggsäck bland en hel del annan skit man inte längtar tillbaka till. Eller kanske saknar, rentutav någon man kanske inte kan föreställa sig ett liv utan, en stor förlust som kommer läka som sagt med säkert, och i mitt fall genom Lyrik, i form av diktande/prosa-stycken, och efter viss influering av den genre jag föredrar i skivspelaren (sedan många år tillbaka) så blev det Hip-Hop, till en början genom B-Boying, småträning med kompisar, ingen newstarter klubb, utan i en källare hos en kompis med en kasettbandspelare och härmade Videoklipp hans äldre bror hade med lite Breakdanceklipp från diverse gamla VHS Live-spelningar med favoriterna i brorsans crew, såsom KRS-ONE, Public Enemy och liknande) Men efter att ha lärt en kille på Sunes Gatukök under fet intoxinering men observera! (Observera, jag hade fortfarande huvudet upp - fötterna ner, haha) och vi hade småsnackat lite så kom vi in på Hip-Hopens nog allra viktigaste grundpelare - RAP,.. Och så började vi rap'a, och jag skriver det som kommer ifrån hjärtat, för oavsett folk tycker om det är "självömkande" - "frizonrap" eller dylikt; I Dont Give A Fuck, men jag vet att jag kan rap, no doubt it. Och jag kan inte skriva om det som precis faller mig in, den stunden. Mission Impossible, skriva på beställning? Även det ganska svårt, MEN: Ge mig en stadig panna tjack, minst en 0,5 så kanske det dyker upp nånting annat: Finns några gamla låtexempel. Vet inte om man jag ska skratta eller gråta..

God Afton, vi hörs.

2009-01-27 14:46

2009-01-27 19:37
tycker dock inte den här var bland de bästa du gjort, vad fan röker ni? låter ju hårsade...visst ja smäller i dej en 0.5a om du går med på de,men de är inge pulver du får klet och kan du annat än få hjärt attack så lyfter ja på hatten.

2009-01-29 16:06
klethors.. haha, så wicked..

jag gillar jonk.. men att smälla i sig ett halvgram har jag nog inte sett någon gjort.
wierd..

2009-01-29 17:03
det här var sick! ...... dåligt, asså mixningen, hallå? det låter sjukt virrigt och rappen? neeeeeej! som nån sa där uppe, vad hände med dom andra låtarna "vissa saker" t.ex.. sjukt mycket bättre! det här lät ju som du går på crack WTF!

aja, peace

2009-01-31 11:07
en 0.05 räcker länge nog

2009-01-31 15:04
haha

2009-02-03 12:32
tycker låten va skön. keep it up!

2009-02-03 12:45
Visst! ;D

2009-02-03 17:49
what the fuuck :S , ere freestyle elr ?
http://www.myspace.com/toniangelo026