I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MkN - Omringas av mörker

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-01-23 14:02

MkN - Omringas av mörker

tjenna nu kommer ja med en ny låt som spelades in igår mixen står ja för,

länk .

Länk till http://www.speedyshare.com/841173874.html

kommentera nu !

fridens=)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-23 14:07
du måste ha fastnat i en djup depression broo alla dina låtar är "sadness" vill höra lite annat... du utvecklas hela tiden bredda ut din kunskap på ett större plan så blire najs :) du blir bättre på att sjunga också
richyrich bitch !

2009-01-23 14:09
tack antman :D mer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-23 14:26
aaah hej söt :)
richyrich bitch !

2009-01-23 15:19
haha;)

2009-01-23 15:23
cleant ljud och skön mix, men det är nåt med ditt röstläge som psykar mig heh, reffen är den skönaste du har gjort iaf, det är lite mer som behöver jobbas på där men det låter bra! du vet vad jag tycker om rimmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/meeyeer/

2009-01-24 10:58
okeej tack bror:D upp!

2009-01-24 11:16
Oh denna va riktigt tung mkn;)

Bland dina bästa du gjort . bra kvallite o bra mixat o verserna va rätt okej:D
Men reffen va riktigt tung fortsätt så ;)
http://www.myspace.com/KriTaaaN

2009-01-24 13:24
mixen är sådär, s-ljuden skär lite i mina öron. Sitter inte med de bästa högtalarna just nu men tror ändå att mixen kan jobbas på.

Låten är helt ok, känns bara som att jag har hört låten förut, med annat beat och text.
Reffen, bättre än vad jag förväntade mig, skulle dock vilja se en annan mix där också.
Beatet vad skönt gillade dock inte vad du gjorde med det i andra reffen, var för lågt för långt liksom.

Du utvecklas!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2009-01-24 13:33
haha matte är det verkligen rätt att kommentera mix och ljud när du själv säger att du sitter på keffa högtalare ;)

Sitter inte med de bästa högtalarna just nu men tror ändå att mixen kan jobbas på.

tror ?
http://www.youtube.com/meeyeer/

2009-01-24 16:27
okok tack matte:) word på arro,

2009-01-24 16:50
Arrogant och mkn, om ni är vänliga att läsa mitt inlägg igen, "bästa högtalarna". Dom är inte såpass dåliga att all musik som spelas i dem låter dåligt mixat. Jag kan lyssna med bra hörlurar och kommentera igen men jag tror inte det kommer vara annorlunda.

get your facts right...
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2009-01-24 16:56
Oj, kanske verkar som att jag tycker att det var dåligt mixat nu, det tycker jag inte. Jag menar bara att mixen kan förbättras, som nästan alltid. Anledningen till attjag skrev "tror" var för att jag kan ju inte vara hundra på det, men han bad mig kommentera och då gjorde jag det. sry för dubbelpost, ska inte skita ner tråden något mer nu, adjö!

2009-01-24 19:47
Det händer saker .. Den va inte bra men du blir bättre.

Tycker dock att din röst låter fjantig. Barnslig på något sätt

Reffen va keff du sjunger inte bra alls.

2009-01-24 19:54
okej , mer?

2009-01-25 11:07
kom igen nu whoa .

2009-01-25 20:43
ett sissta upp nu så kom igen whoa!

2009-01-26 22:30
de e nice

2009-01-27 16:37
tack:)