Jag gillar den inte. Det jag tycker var sämst i låten var mixningen, i synnerhet refrängen. Utan att vara någon expert på det själv; är det inte ett ganska svårt beat att mixa verser till överhuvudtaget? Gillade inte beatet heller, kan inte gå in så mycket mera på det. Vissa beat gungar man huvudet i takt till. Vissa inte. Nu låter jag som en riktig grinfitta här - men jag gillade inte rappen heller. Inte vet jag om det har med mixningen att göra som du själv skriver att du är missnöjd med eller om det är svårt att flowa skönt till det här beatet. Fanns det ingenting positivt då? Jo, era texter. Men det är synd att ni nästan "slösade" bort texterna på det här beatet. Den här låten hade kunnat bli mycket skönare med ett annat beat. Jag har många låtar med dig på spellistan i winamp och på iPoden och "Le Igen" tycker jag är en av top 3 bästa svenska raplåtar jag har hört. Du har ett skönt röstläge och känsla i den låten och det kanske är det du och Jaouli saknar i den här låten. Den här låten kanske bara kändes som ett utfyllnadsspår till nya skivan och därför la ni inte ner så mycket energi på den. Vad vet jag, jag bara spekulerar. Hursomhelst ser jag framemot skivan och kommer att köpa den för jag vet, av låtarna jag har hört med dig tidigare att döma, så kan du mycket bättre än såhär. Fridens
Reppar Husqvarna!