RK - Försöker ta mig upp
Tjena gott folk, en ny låt är här "Försöker ta mig upp".
Intro/vers/reff står jag för. Beat: Unique Mixning: Quizze
Vill bara säga att kommentera! ge mig all kritik, både negativt och positivt, tar emot allt bara det är bra kritik - ni hajjar!
http://www.speedyshare.com/193228776.html
Texten:
robinkåre sjutton år ja saknar min stig hela livet fick jag välja valde ändå bara skit från hemmakvällar till utegång med flaskan vart ska jag hamna hela livet liknar askan när jag tänker nu så ser jag saknaden e stor solen lyste upp för fan jag saknar allt inom barndom vart ska jag traska nu jag känner mig så hjälplös toppen till botten - jag känner mig så värdelös hela livet var i färger är det bara grått förstått har alltid varit idiot som bara kämpat på hur orkar jag stå på mina egna ben men i slutändan äre bara skit allt fuckar sig totalt brukar tänka saknaden e stor av allt man har men har man inget kvar så ser man ingen mening kvar jag tackar min familj mina vänner o min kärlek utan er vid min sida skulle jag va likblek
robinkåre vart e han - ingen aning om han vet robinkåre traskar fram - ingen ser han något mer robinkåre vart ska han - inga frågor inget svek levde för länge levde efter tårar och svek
söker mina svar långt långt efter vägen trodde jag var klar men har nu hittat besvären spelet som ja spela har nog tagit slut nu jag fattar ingenting men hela livet är så sjukt mår man dåligt en gång så dyrkas det på samma bana vänder mina tankar nu för jag ska hem igen stigen jag vandra på ledde till nowhere ska jag klara det igen bara samla all min kraft sitter uppe långa dag o nätter tänker på hur allt va när man va liten då man mådde så sjukt bra jag måste hitta hem jag lägger korten på bordet försöker ta farväl men jag hittar inte ordet jag bytte stig efter alla fel snesteg som jag tog //ramla jag// vart ska jag// ska jag vara kvar// jag orkar inte mer jag är trött på de här ska jag vara kvar när jag inte orkar mer
bless!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|