Spades är så jävla keff Hahah!
Kommentera nu gott Folk! :)
Graffare
2009-01-16 16:11
hahaha... shiit va kass!
-
du och gudde va riktigt bra men ni har blivit kassa som fan. svensk hiphop går uppåt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för ärligheten :) Men skulle vilja att man ger kritik typ dåligt flow? känsla? osv inte bara kass låt!: ) hehe men kul att du tog dig tid för att skriva iaf.
aiit. jag tycker texten va lite hmm. flowet va helt okej. men en sak kan jag säga du vinner lätt om han svarar. ingen idé han behöver ändå men. hmm okej typ. Så =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sådär Ja tack så mycket :) De där kallas kritik.
Men kom igen bara 2 som ger kritik på en hel dag ?
Ja ska lyssna vänta
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Helt okej asså, men atle flowa bättre förr, kanske borde lägga lite mer tid på varje låt? vet inte men du har gått ner dig atle
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
lika grym som vanligt.. grymt bra flow och cool text =) spiner som en pärla på låten ;)
för de första varför dissa, för o komma upp eller ?
Okej ställ inga frågor är ni snälla ge kritik.
hahah om det är för att komma upp så har han dissat fel person hahha
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
Måste ba fråga dig atle: varför inte göra en låt med ett "Budskap"? har du inte nog kreativitet för det?
hahahahahhahahahahahaha
sorry att ja skrattar atlemusic, men ärligt?
okej ställ inga frågor är ni snälla ge kritik ??
varför dissar du honom? du skrev själv i tråden "var bara tvungen att göra det" vadå tvingade din mamma dej att spela in årets sämsta disslåt?
"DU ÄR EN KASS WACK-ASS RAPPER" hahahaha dissa inte mej med såna hårda rader bara, din lilla thug-life gangster!
kramar från Lex
Detta är min forumsignatur
diggar inte snubben du dissar, men denna va faktiskt inte bra. Flowet va väl bra å så, men texten känns inte som att man hade tagit åt sig ett skit. å ja fattar inte ''dissen'' me lilleman? Men gör en låt me budskap istället. Keep it up!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Lägg Talangen på ngt vettigt ist för en diss låt !
weestby du ska ju inte prata om kass du är nog sveriges genomtidernas sämsta rappare...och texten ska du inte ge kretik på eftersom du betalar för dina texter... Till låten den va rätt okej tycker ja :)
tyst på dej timmy
vill du ha kritik. du säger " de finns för många rappare som tycker sej vara bra "......... du nämner dej själv och som folk säger, har du inte nog me kreativitet o skriva en låt med budskap än att rappa om att infinite struggle passa bättre me en svettig kuk....de e sämsta disslåten ja har hört pålääängeeeeeeeee
Du har ostabilt flow, du har kass text riktigt kass text du säger att inte han kan rimma, kan du det själv? vart är dina punchlines? Personliga rader? ne de va ingen bra diss!
okej ställ inga frågor är ni snälla ge kritik inga frågor, inga svar?
Jag trodde Björn Gustavsson hade skämt ut vårt land mest av alla, men nu tar du priset. Grattis!
"Jag hatar citat"
sug sadiiiqqqqq
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
Okej atle nu ska du få kritik :) Du har ett osäkert och ostabilt flow, inte så bra breathkontroll. Du borde skaffa dig ett eget rimblock inte dissa folk för det! Dina texter är simpla du har inga punchlines och inte en ända personligrad! Det ända som var soft var beatet! :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Den här var wack, riktigt wack.
jag är inte ute efter att göra världens fetaste diss. endast skämma ut infinit struggle eftersom det ar han som uppmanade till att jag skulle göra låten :) så de tog 1 timme för mig? det har gått flera dagar för dig nu infitnitt?
Tror du inte ja har annat för mig om dagarna än o sitta o skriva en diss till en pundare som hållt på i flera år men suger fortfarande lika mycke kuk?
http://www.myspace.com/infinitestruggle1 Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
tobbskii ´:
weestby du ska ju inte prata om kass du är nog sveriges genomtidernas sämsta rappare...och texten ska du inte ge kretik på eftersom du betalar för dina texter... Hahaha, jag håller med till 100%.
Men jag diggar dig som fan Atle, tkr dissen va riktigt skön. Kanske inte värsta mördar känslan men den är skön enligt mig!
Peace! /Gb
Va har Björn Gustafsson skämt ut sverige med? Han är sveriges roligaste snubbe ju =)
Jag tycker ändå det låter rätt soft, lite dålig mix på den tycker jag. o skulle absolut vart fler punches, o lite fyndiga rader. men där emot fattar jag inte varför du tar dej tid o dissar infinite? .tobbskii Woord
Värdelöst... totalt jävla värdelöst. Inget flow, inga rader som sitter. Jag hade inte gett Atle vad han ber om (Att få synas lite) genom att svara. Han gör bort sig så bra ändå.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Typ härligt på nått sätt. Dock några saker som skulle kunna bättras..
Måste svara På invalids inlägg. Du har annat för dig om dagarna? har du glömt att det var du som bad mig beefa dig? Vad händer man ? eftersom dom flesta tycker jag suger här så kan du väl inte dra dig ur nu ? visa dom att dom har rätt & plocka ner mig på jorden!
Skön låt faktiskt.. Lyssnat på dej åå Gudde riktigt länge, Ni är fett tunga ! ;) Får en party känsla i låten :P
If the Devil wants to dance with you, you better say never cuz the dance with the Devil might last you forever.
Tyvär kommer inte invalid svara eftersom han säger att de har hänt saker i hans liv som är viktigare. och för att jag ändå fick dålig kritik här så vinner han iaf mot mig . synd synd. ni behöver inte vänta på svar folket. ! bye
svaret är uppe i natt så lugna ner pung ansiktet. har gjort en massa annat skit som är viktigare i livet än att sitta o svara på dina 500 dissar!!
http://www.myspace.com/infinitestruggle1 Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
okej ? vart e den 20 timmar senare?:d
jag bara undrar Atle, är du beefkåt på något sätt? känner du dessa du dissar på något sätt? det är alltså vänligt frågat. Till låten så var det ingen höjdar diss-text men du kan flowa, det är en fördel ;) träna texter som fan och så blir det nog bra i framtiden. aldrig hört infinite så kan inte säga vem som vinner.
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
spades__joola Infinit struggle Uppmanade mig till att beefa honom. Han sa att han skulle ta mig hur lätt som helst å lekte mäster dissare på msn. därför gjorde jag dissarna. De finns en annan diss här på whoa om du inte hört den. Invalid heter den. Ciao!
Atle, alla tar ju kontakt med dig på msn för att dissa dig säger du! börjar seriöst att undra...
skön röst, men noll flow! hör inte riktigt vad du försöker få fram. peace
Helt okej från min sida ! . Älskar dissar :) .. Fortsätt såhär =) / SADDE
Föresten vad är det för beat ? . kan jag få tag i det någonstans :) ? det är nice ;D / Peace
ha gudde ja TROR han mena typ "björn gustavsson har skämtat ut hela sverige" o tänkte va lite vitsig :D hehe
Ny länk kanske?
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)