Mjo, det är jävligt dålig kvalla tyvärr. Men det handlar faktiskt mer om Skellefteå än man kan tro, fast det hörs kanske så dåligt att man inte kan urskilja orden ;) Kan posta texten iofs, så ser man det man inte hör haha!S-mez klemensnäs kliver in på röda mattan Spotta skiten genom micken så jag fkn dödar plattan Till och med nyfödda fattar att det här är glöd som attan Och jag rockar, plockar töntar små som aldrig borde rappa Från Skellefteå i kalla norr Rockar med musiken och lyriken som du nog vill kalla porr Palla torr jävla skit med discobeats MBC, WGP, dirty som en trasig diskmaskin Flyter på med rader, åtråvärd som ess i spader borde anordna parader genom torg och esplanader För att hylla mig som stadens störste man på tjugohundratalet Eller är det bara jag på egotripp som vanligt Men skitsamma, droppar hardcore på hiphop beats Kommer du med så får du se skellefteås hiphop-elit Från Solemate till goblin, Liam till Silentone Skellefteå har nåt för alla, följ med stadens flow (REF) Från anderstorp till skelleftehamn, trefemmer i parken Till mc:s överallt från fkn norrböle till flarken Underbar, Etage till Skelltown på Pinkerton Olles till balzac, Skellefteå höjer nivån Ingen rockar lika fet skit som Artform Testa mästra kvalitén och du får åka härifrån Lär dig nånting idag, att S-mez kickar som en demon Plockar sönder dig på plats med eller utan mikrofon Utmana tekniken och du sitter fast i skiten Dina rim blir helt förstörda och ditt ego sönderslitet Flyt istället med till beaten och du fatta piken Fatta glaset och ba pumpa ut skellefteåmusiken
Cyclones