Smiley - Hora punkt slut
Shue alla whoare, har inte slängt upp något på länge så här kommer något nytt. Var inne i en jävligt agressiv period när jag skrev denna till mitt ex. Men tanka och säg vad ni tycker !
Text/Rap/Mix : Smiley Beat : Shadowville
Länk !
Okej, denna låten går ut till en brud/ Som inte kan öppna käften för att suga en kuk/ När hon hör denna låten, vet hon att det handlar om henne/ För slampan går och knullar runt bland dom hon kallar vänner/
När jag träffade dig du var faktiskt skit söt/ Men märkte snabbt vad fittan den gick för/ För varje gång jag var med dig gjorde du mig tokig/ Ärligt jag såg dig mest som en fucking groupie/ Du började snacka om att jag var med andra/ Jag funderade på det men bestämde mig för stanna/ Men när jag funderar på det nu idag/ Så måste jag erkänna det var ett dumt val/
Jag vet om att hata det är ett starkt ord/ Men jag hoppas verkligen du begår självmord/ Inte konstigt du kommer bli voldtagen din slampa/ När du springer runt och flashar fittan för alla/
x2
Du skulle aldrig kunna förstöra mitt liv/ Det ända jag gjorde var att slösa pengar och tid/ Men, som om jag skulle bry mig ett skit/ För jag har fler brudar som vill ligga brevid/
Ärligt tala bara stick härifrån/ Och skulle bli glad om du flytta till stockholm/ Skriver denna texten för att få ut mitt hat/ För jag är fucked up nu, det är inte bra/
Du såg mig som en player och du hade rätt/ Jag var inte med tjejer men vi hade sex/ Slampa, du springer runt med din fitta till alla/ Så det är inte konstigt att du får killar att falla/
Jag hoppas verkligen du kan hitta en bra pojkvän/ Som du kan knulla, varje vecka och helg/ För det behöver vell du fucking idot/ Du är en tjej med lite nasizt i ditt blod/
Hoppas du njuter nu typ varje fredags kväll/ För utan mig kommer du bara sitta hemma själv/ Jag tog dig, i din så kallade heliga säng/ Och nu utan dig kan jag alltid va bäng/
www.myspace.com/Sagoztyle
|