JoshaN - Bättre än bra
hehe, här har vi resultatet på en tråkig förmiddag :P
Rap/sång: Jag Mixning: Jag Beat: Ingen aning
Låten
Texten:
Reff: Ville du visa va du går för mannen akta dig. För detta här är rapshit, vi fucking slaktar dig. Inget snack om saken, om var fan de e vi ska. Vi ska visa hela svergie, vi är bättre än bra. 2ggr.
Du ser mig ramla in, du ser mig steppa upp. Du ser mig glida fram, du ser mig rulla tjuck. E de problem man, så tar vi de sen. Utanför på gatan eller i en mörk gränd. 20 procent, att du vaklar av. 80 procent att du dör idag. För du vill va som ja, men vänder upp & ner på dig. Penetrar din familj, (nä fan, rewind) Helt ärligt, ja tror att ja gick för långt. Ja behöver tvångtröjja, sjunger happy songs. Helt sjuk i hela huet, ja behöver medicin. ( Fuck alvedon & panodil! ), för de ska vara morfin. Nä ja skoja ja e clean, nu mera e de bara weed. (Men då e du inte clean?) jo!, (hur?) för ja vill. Så ja har ramlat in, & ja har ramlat ut. Fan ja glömde röka, nu är spliffen slut!
Reff: Ville du visa va du går för mannen akta dig. För detta här är rapshit, vi fucking slaktar dig. Inget snack om saken, om var fan de e vi ska. Vi ska visa hela svergie, vi är bättre än bra. 2ggr.
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
|