Piii&Nanaa - Våra liv
nu kommer en feeet låt som Piii&Nanaa kommit med ;d hehe vi satt hemma en dag & vi tänkte att folk ska få veta hur våra liv är ! hoppas ni diggar somfan, men det gör ni också ;)!
Intro ; båda Vers 1 ; Piii Prat ; båda Reff ; båda Vers 2 ;Nanaa
Mix ; Piii Beat ; RSProduction - I'll be right here waiting for you
här har ni texter,
Piii
jag cuttar i min snopp och jag kissar sedan blod/ ey jag skoja de var ketchup, och den var riktigt god/ så jag stoppa in mina fingar i min käft/ spydde upp all min ketchup, och jag åt den upp igen/ jag har inget liv, men är nöjd med de jag har/ en mysig hemma kväll, skära mig, och se på southpark/
sitta bryta fingar, en snara runt halsen/ en blodpöl på golvet, ett rakblad i handen/ har inga tår kvar, för jag cutta dom igår/ har sex med mina sår för jag älskar dom så/ skulle hoppa bungy, så jag kapa av repet/ föll ner mot marken och jag bröt båda benen/ jag var smutsig, tog ett dopp i polen/ dränkte mig själv, fyllde vattnet med blodet/ hej dååå, för jag hatar mitt liv/ behöver inga vänner för jag har ju min kniv/
Nanaa
my life is ovah, japp ja ja mitt liv är över/ och jag längtar redan till döden/ jag söver ner mig med mina egna fisar/ motorsåg i armen, ja de e min vaggvisa/ jag somnar, och vaknar upp igen/ tänker "helvette" och börjar morgonskärningen/ som ni förstår, lida är nått jag njuter av/ jag skär mig nu(splayvsvjh)ojfan, där gick kuken av/
vet du en sak jag har skapat röda havet/ det tog en jävla tid med bara rakbladet/ för ja va hög satt & skärde mig till cribs/ en påse med chips, och med blodet som dipp/ vet du varför jag är så rik, för jag tog min tid/ & donera blod till lik/ jag och piii, vi e stammissar på blodbussen/ tusen spänn per liter, nu har vi råd med skollunchen/
Piii - vi skäääääeäeäer oss nuuuu Nanaa - cuuuuttar av våran kuk/ Båda - piii & nanaa vi är eran gud/
KOMMENTERA DUDE'S !
Keep it real! Peace babe ;D
"Så länge de rimmar"
|