Adjo - Finns Många Vägar (Prod. By Maestro)
Finns inget att säga, ladda ner, lyssna, kommentera :).. Simple as that
Rap: Adjo Beat: Maestro Mix: Maestro
Länk till http://www.speedyshare.com/867753245.html
Vers 1:
Har sett så många saker ingen annan velat se// Har vart ett vanligt barn, som bara spelat tv spel// De känns som skolan varit fuckad i en evighet// Och hur mycket jag än kämpar finns det mer problem// Ibland så känns det som jag inte ens vill leva mer// För löser jag ett problem, skapas ännu fler// Ni kanske tror, men jag är inte den ni ser// Jag vill bli sedd, men ja lever nu i ensamhet// Och jag är knappast den person som ni verkar tror// För att innanför fasaden finns en deppresion// O ni tror att jag är stark men faller lätt ihop// Även om den dära saken kan va svår att tro// Jag vill lösa allt, men det funkar knappt// Ingen fattar vad jag menar när jag säger att// Jag vill vara en man, jag vill vara mig själv// Men inget av det funkar så ja ropar på hjälp//
Reff x2:
Har länge letat efter bättre saker i mitt liv// Finns många vägar, men jag undrar vilken tar mig dit// Kan någon hjälpa, så ja hittar till mitt paradis// Finns många vägar, men jag vill ju hinna dit i tid!//
Vers 2:
Har sett så många saker ingen annan velat se// Vill gö så många saker men dom kommer aldrig ske// För jag har fuckat allt, vet att de mitt egna fel// Men jag pallar knappt att stå på mina egna ben// För jag e svag nu, det finns inget bra slut// O det känns som jag e fast, finns ingen väg ut// Vad ska jag göra, snälla kan nån svara// För livet som jag lever e för svårt för att klara// Jag vill fixa till de, men det går nog inte// Där jag sätter mina fötter, finns de bara hinder// Jag vill upp till himlen, jag vill släppa allt// För här på jorden verkar allting vara grått o kallt// Men om jag orkar ska jag ge allting en sista chans// O försöka få det så som det en gång vart// Jag vill vara en man, jag vill vara mig själv// Men inget av det funkar så ja ropar på hjälp//
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
|