Adjo - Finns Många Vägar (Prod. By Maestro) Finns inget att säga, ladda ner, lyssna, kommentera :).. Simple as thatRap: AdjoBeat: MaestroMix: MaestroLänk till http://www.speedyshare.com/867753245.htmlVers 1:Har sett så många saker ingen annan velat se//Har vart ett vanligt barn, som bara spelat tv spel//De känns som skolan varit fuckad i en evighet//Och hur mycket jag än kämpar finns det mer problem//Ibland så känns det som jag inte ens vill leva mer//För löser jag ett problem, skapas ännu fler//Ni kanske tror, men jag är inte den ni ser//Jag vill bli sedd, men ja lever nu i ensamhet//Och jag är knappast den person som ni verkar tror//För att innanför fasaden finns en deppresion//O ni tror att jag är stark men faller lätt ihop//Även om den dära saken kan va svår att tro//Jag vill lösa allt, men det funkar knappt//Ingen fattar vad jag menar när jag säger att//Jag vill vara en man, jag vill vara mig själv//Men inget av det funkar så ja ropar på hjälp//Reff x2:Har länge letat efter bättre saker i mitt liv//Finns många vägar, men jag undrar vilken tar mig dit//Kan någon hjälpa, så ja hittar till mitt paradis//Finns många vägar, men jag vill ju hinna dit i tid!//Vers 2:Har sett så många saker ingen annan velat se//Vill gö så många saker men dom kommer aldrig ske//För jag har fuckat allt, vet att de mitt egna fel//Men jag pallar knappt att stå på mina egna ben//För jag e svag nu, det finns inget bra slut//O det känns som jag e fast, finns ingen väg ut//Vad ska jag göra, snälla kan nån svara//För livet som jag lever e för svårt för att klara//Jag vill fixa till de, men det går nog inte//Där jag sätter mina fötter, finns de bara hinder//Jag vill upp till himlen, jag vill släppa allt//För här på jorden verkar allting vara grått o kallt//Men om jag orkar ska jag ge allting en sista chans//O försöka få det så som det en gång vart//Jag vill vara en man, jag vill vara mig själv//Men inget av det funkar så ja ropar på hjälp//