Sammeone - S.A.M.M.E
Hallå där..
Kickade nyss ihop något, och jag vill ha lite kritik, och förhoppningsvis så kan jag få det från er, eller?
Text: Jag Beat: Instrumental Rapp: jag Mix: Jag, och jag är ingen stjärna på att mixa.. haha
Låten (Myspace)
vers 1:
ge mig dina beats sen ge mig ditt gage för samme han är trött på alla fejkade as inga pengar på min ficka, inga dollar tecken alls men kickar ändå världens mest kontroversiella rapp du får en punchline som prickar i huvet så du blir skickad ner till cityakuten samme, och det är fastställt nu att jag rullar upp som ett hamsterhjul jag glider på beatet du vet jag skiner på micken o jag kan rappa som jag vore p diddy och lil wayne din rapp är dålig, i min så finns det inga fel jag kommer inte ner till din nivå ens om jag ligger ner händer i luften är det enda jag ser för jag lägger det tungt med min mentalitet så ni kan hata om ni har lust men eran musik är som en film utan manus
reff 2x:
S! Här kommer han och släpper en till bomb A! Den är fylld till bredden med hiphop Dubbel M! Snubben hustlar bättre än Rick Ross Och slutligen ett E! För att bränna ditt rimblock
vers 2:
Okej, nu kommer vers 2, jag lägger det fett hårt och jag är så het att du lämnas med brännsår ingen har en chans och det är seriöst och när jag bjuder på musik så är generös vill du testa, kom, vi kan skapa en beef så får du känna hur det känns när du blir ratad som skit s-samme, yes, och jag visar de dumma att jag lägger rader typ svinfett som pumba Jag erövrar landet som Djingis Khan Medans ni lägger rader som en indian och jag är riktigt bra, helt galen på beatet när ni hör musiken blir ni glada och skriker Så lyssna nu när Samme rappar jag är lika flippad som Kalle Anka Fuck you, jag glider iväg med din brud och bil och jag flinar som fääään
reff 2x
(Inlägget ändrat av DoktorDöd 2009-01-15 21:52:21)
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
|