Sammeone - S.A.M.M.E Hallå där..Kickade nyss ihop något, och jag vill ha lite kritik, och förhoppningsvis så kan jag få det från er, eller?Text: JagBeat: InstrumentalRapp: jagMix: Jag, och jag är ingen stjärna på att mixa.. hahaLåten (Myspace)vers 1:ge mig dina beats sen ge mig ditt gageför samme han är trött på alla fejkade asinga pengar på min ficka, inga dollar tecken allsmen kickar ändå världens mest kontroversiella rappdu får en punchline som prickar i huvetså du blir skickad ner till cityakutensamme, och det är fastställt nuatt jag rullar upp som ett hamsterhjuljag glider på beatet du vet jag skiner på mickeno jag kan rappa som jag vore p diddy och lil waynedin rapp är dålig, i min så finns det inga feljag kommer inte ner till din nivå ens om jag ligger nerhänder i luften är det enda jag serför jag lägger det tungt med min mentalitetså ni kan hata om ni har lustmen eran musik är som en film utan manusreff 2x: S! Här kommer han och släpper en till bombA! Den är fylld till bredden med hiphopDubbel M! Snubben hustlar bättre än Rick RossOch slutligen ett E! För att bränna ditt rimblockvers 2:Okej, nu kommer vers 2, jag lägger det fett hårtoch jag är så het att du lämnas med brännsåringen har en chans och det är seriöstoch när jag bjuder på musik så är generösvill du testa, kom, vi kan skapa en beefså får du känna hur det känns när du blir ratad som skits-samme, yes, och jag visar de dummaatt jag lägger rader typ svinfett som pumbaJag erövrar landet som Djingis KhanMedans ni lägger rader som en indianoch jag är riktigt bra, helt galen på beatetnär ni hör musiken blir ni glada och skrikerSå lyssna nu när Samme rapparjag är lika flippad som Kalle AnkaFuck you, jag glider ivägmed din brud och bil och jag flinar som fäääänreff 2x(Inlägget ändrat av DoktorDöd 2009-01-15 21:52:21)