[Audio] colin feat. asma - bitar av själen
colin feat. asma - bitar av själen colin feat. asma - bitar av själen colin feat. asma - bitar av själen colin feat. asma - bitar av själen
skriv något.
lyrics; a; lever för min planering resten av livet är spillror skiter i tiden när jag dränker migsjälv i spriten & kvinnor föds på nytt när jag skriver men dör när beatet försvinner och skiten fryser till is som tidigt på vintern
jag skiter i folk och handplockar min omgivning i takt med mitt raseri som byggs upp blir det storm tidigt och fuck om du tittar upp på stjärnor du stolt svikit mitt hjärta finns för att minnas gångerna du hållt i det
som månen lyser jag nog mest någon gång vid tolv tiden när minnen väcks från tiden historien blev omskriven jag spolar fram och tillbaks i tydliga stillbilder bland kvinnor som omfamnar lyriken så jag vill hinna
starta en cirkel men livet blir lite för bittert vill slippa sitta där och skriva om diviga fittor skitiga bitches har fyllt block som jag rivit på mitten så jag stilar på micken biter i äpplet & skiter i vilket
--- c; ångesten sitter i skinnet som bitar av glassplitter & sticker djupare inåt än knivar i sawfilmer - & när du skriker är tiden då jag brinner av orden som sitter ristat i sinnet som gravskrifter
trots att jag fattat sen innan att jag inte pallar en kvinna tänker jag på dig & har samma tankar som innan - jag hittar ständigt minnen på dammiga vindar som saltar dom gamla såren jag behandlat med thinner
har fallit för änglar vars gloria varit av ståltråd & resultatet som vanligt har varit en grå låt förslaget om påtår har skadat min åtrå av brudar som gjort att hela hatet är en hårsmån
ifrån att sätta lågor på hela min omgivning så fuck ditt skitsnack om att spela det långsiktigt har ingen tid för att tänka på vad & vilket som brukar hända för allt jag har kvar är mitt bittra förflutna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|