DoktorDöd & Vv-Som en vätebomb
Hejsan hoppsan. Igår kom herr charly över och vi gjorde denna lilla truddilutt. Tanka, lyssna, kommentera. OneLÄNK!
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Toastare
2009-01-03 16:46
gillar beatet fast ganska playd out doktor död sjuk! riktigt bra gillar text och allt. reffen tycker jag är galen! Verbalvandal fyfan vad sköm text du har och har fan haft det i alla låtar jag hört dig med! låter nice när du får lite fart på det också men fyfan bra gjort båda har gjort ett skit bra jobb! pz
www.myspace.com/friphmusic
DoktorDöd!!!!<3 VV, njae inget jag precis diggade..
Henkish a.K.a ProNooB.
Bra jobbat boys! =)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Kul att den verkar uppskattas! Keep em coming whoa!
Doktor död dog, pang, fan va du la det nice, VV du lare skitnice med
Och vem är du ?...
pang booom keep droppin dem comments!
reffen är tvärtung... doktorn droppar fett, flowet är sjysst och texten är grym! Viktor droppar tight som vanligt.. "lätt att slå"-raden var off the hook som trålfiske! sparas på datorn! får hooka såfort du får internet, viktor.. holler!
c-Chaos: på måndag kommer mitt internet så då kan vi börja ordentligt med la musica:D
Okej för att ni båda kan rappa, och det jävligt bra. Men denna låt var tämligen tråkig och refrängen var enligt mig förskräcklig. Doktor Död gjorde bättre ifrån sig på detta beatet på "Inkomsten" enligt mig, denna låt saknade draget som Inkomsten lyckades framskaffa.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Fy fan vad fet refräng!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Yeah vi är rätt nöjda med reffen^^ kul att den gillas whoa!
Beatet är väldogt played, annars är låten riktigt bra, Doktorn levererar bra text, vv oxå "Du är som 112, lätt att slå" ^^
Tycker vv är riktigt bra. Doktor också så klart! ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett som en överviktig individ :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tror ni man kan få upp texten på denna låt? skitnice var den förresten.
http://www.fotolog.com/fiesfies
haha många funny bars fan diggade,rappen satt no prob för båda dope!
Fet reff! galen låt!:) synd att ja inte fick tag på dig i helgen viktor:/ fel på mobben?
Http://www.myspace.com/besononline
Beson: Nej inge knas med min lur vad jag vet:O
Producent
2009-01-09 12:35
Jofan, Den här låten var dope! Det enda jag har att klaga på var väl att mixen kändes lite nasal och att SOS-raden är fett played :) Men bra låt pojkar!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
upp .D
Http://www.myspace.com/besononline
Kul att den gillas:D
Kul att den gillas:D
så jävla fet! :D
Jävligt tung text, flow och absolut reffen! Men som sagt så är beatet jävligt played men ni gjorde det jävligt bra!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
nyårsraketer/kylskåpsmagneter, GAAAH
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
detta diggas!
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!
Roligt att tråden fortfarande är aktiv!:) Tack för alla kommentarer people, det uppskattas.
112/lätt att slå, haha den raden var phat! ni lägger de skönt båda big up boys!
båda lägger det fett tight! big up grabbar. //Gudde
nice nice grapps :)
Vice Versa!
Tacktack:) kul att den uppskattas! keep em comin whoa
doktordöd får till så insane rim ibland asså.. (nyårsraketer/kylskåpsmagneter) riktigt skön låt för övrigt.
Kul att du gillar Ch1ll:) jo han kan sina grejer måste jag säga^^