mike :Spottar ut mina ord och hanterar micken glasklart. ingen annan rappare har den stilen som vi har. låt mig säga förlåt, har inte släppt nått på ett tag. men nu är jag här igen och lägger skiten underbart. alla mina rader svänger som en väg kurva. när jag spelar live så får jag hela scenen att gunga. som alla vet så är jag rapper number one. och jag vet du kan mitt namn så alla jävlar ropa MIKE! och jag tror ni vet vars jag kommer ifrån. Boden stad som jag reppar med min microfon. dissa inte mig för publicitet, aight? jag vet att jag har en fett fett skön style. men nu en hälsning till min sköna bror yeah. killens namn är fillson och det tror jag alla vet. han rappar fett skönt och han är bra person. nu ska han kicka sin vers så bara lyssna på hans ord. fillson: lille fille, glider in som om jag var på hal is vad fan var det som lät? oj, en blötfis jag är bäst i norden, och bestämmer överallt och i din kropp är det väl 500% fetthalt oj, nej, förlåt, ska inte tracka ner på dig om du ställer dig mot mig, är du en keff keff grej lever i 911, det vill säga piteå stad och jag kan skrämma upp dig, så du knappt vet vad yepp, det är sant, för med mina rap attacker skriker hela sverige, och river upp gräsmattor för jag langar det fett, på ett fett fett beat och precis som i dina kallingar, är din käft full med skit ni kan mitt namn? ja , F-I-L-L-S-O-N och akta dig, för jag kommer och tar på din flickvän jag flyter på beatet, ja, som rinnande vatten och ibland undrar jag, om vissa har nå i skallen och mike glömde skriva att jag står för mixen ! komigen nu whoa
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se