Dr.Död - Maskingevär
Tja, tja.
Ny låt uppe på min znapmusic. Finns inte så mycket mer att säga.
Znapmusic
Fridens liljor.
EDIT:
Var tydligen någon som inte hörde vad som sades i en del rader och frågade efter texten, så här kommer den:
Min musik kommer att dundra på ställen och sliter sen av dig högerhanden så du får lära dig runka med vänstern Är van att se till satt varenda jävel utskickas så folk tror jag slutat rappa och startat en budfirma Doktorn och orden är alltid den kombinationen som rockar i hooden och får folk att krocka med Opeln och jag spottar ut floder medan ni kickar era 16 bars så allting ni gör går snett som när man kommer från krogen Går aldrig minus i min status, alltid lika tung men du får ba' pluspoäng för att du är en ICA-kund Stäng din jävla käft, försök inte vända och vrida allt för här är det jag som gör en rotfyllning i tidens tand Slår in din dörrjävel och ser dig och skalar din hud och tar sen fram en avsnoppare för att sen kapa din kuk och när du blodigt springer iväg och ringer 112 blir du påmind om hur många gånger jag har våldtagit din fru
Åt helvete med branschen, dissar dig och skivkontraktet doktorn är han som äter kinapinnar med kniv och gaffel Rullar snorlobbor och skriver "du skulle bara veta" i blindskrift och skickar sedan brevet till Steve Wonder Dödar dig i battle på T-Centralen och fortsätter sen att kalla dig för en jävla fitta i segertalet Och eftersom jag alltid dödar i battles så kallar jag battles hellre för deathmatch Du har jämt fel, Charly har rätt och för att hänga med mig måste du överleva stenras med avsaknad av hjälm - dricka bärs och slutligen skaffa en gångstil som får folk att tro att du saknar skelett Vi båda har haft femtiofyra fyrkanter: jag har det i samlag och du i en rubixkub Jag skiner, du bara blänker som Johan Glans jag skulle fan inte se dig i backspegeln ens om vår jord var platt
Mina backar backar mig, dina backar backar bakåt då raderna känns som att bli biten av en alligator Placerar er i en fängelsehåla för att sen dränka Poseidon och får Atlas att tappa Tellus på tårna Organismen ville va fri som ungar på gården jag å andra sidan sitter inne som skurkar på kåken Min karriär blir uppföljaren till 8-Mile publiken blir som när Moses öppna havet när du gör stagedives Du och din självinsikt leker fan ständigt kurragömma IQ'n får dig att matcha i kardborrband på gummistövlar Var det förbjudet att garva skulle jag bli åtalad för när jag hör er så får jag skrattgropar som månkratrar Tar i hårt från tårna med stämbanden tills det blir rött testa och dissas till dötts, Celph Titled slickar min röv Slaktar inte kassa rappare för en lockande bonus det ligger snarare till som så att jag jobbar på Fonus
(Inlägget ändrat av DoktorDöd 2008-12-31 15:49:02)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|