tMy - Snart Dags Att Ta Farväl
En grymt personlig låt som jag inte hade tänkt å sprida. Beatet är uttjatat jag vet,Texten är från hjärtat och det är den jag vill förmedla. Låten får tala för sig själv,skriv en rad så skulle det vara grymt. LåtenLänk till http://www.speedyshare.com/613738184.html TEXTEN för er som vill se!VERS1; när jag möter din blick,känner hur hela kroppen ryser/ du är så himla vacker där du ligger när vi myser/ jag vet de är länge kvar,fast grinar endå/ av bara tanken att du snart kommer åka härifrån/ jag vill inget mer än att du ska stanna kvar/ grinar av tanke att du inte kommer tillbax/ om vi aldrig ses igen så hoppas jah du minns/ alla gånger jag sa,du är det finaste som finns/ kan inte sluta tänka på den dagen/ när du packar väskan och åker ner tillbax igen/ allting känns rätt när vi snackar och softa/ du får mig att hoppas att inget är på låtsas/ du är stjärna för mig,du är min lilla ängel/ som jag varje morgon känner värmen av i sängen/ det är sant,du är ljuset i min värld/ måste sluta tro snart dags att ta förväl/REFF; baby kommer du å minnas mig sen/ när du åker hem och lämnar mig själv/ du finns i mitt hjärta fast du ä långt bort från sundsvall/ för jag kommer att sakna dig gumman/VERS2; jag kommer aldrig att glömma alla saker som vi gjort/ å det är juh äkta känslor å jah vet de har gått fort/ men du är underbar,klart som fan jag vill ha mer/ du lyser upp hela världen varje gång som du ler/ baby Du lyser som solen/ du är den vackraste flickan på hela jävla jorden/ för om jag fick bestämma skulle du stanna hoss mig/ skulle sköta om dig varje dag från morgon till kväll/ men det är över snart,jag vet det är skit svårt/ att veta att du är borta å jah bor i ett skithål/ för långt ifrån för att fatta hur jag ska klara/ att vara utan den personen som är undebrarast/ det kanske har gått snabbt,men brukar vara så/ att ja fasna för personer som sedan måste gå/ ta detta som ett minne eller mer som ett brev/ men glöm aldrig baby,E hjärta T/
fosho
gillar den som fan :) o ja gillar inte mycke:E refen tycker ja är skön, sätter sig på huvve
http://www.znapmusic.com/myntah/
Riktigt nice låt;) bra text bra flow...allt bra
|†| Justic3 Productions |†| www.Justic3.inc.se |†|
fresh låt :P
http://Gmxmusic.se
riktigt fett tommy. I LIKE låten :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett fett killen! något som jag faktiskt diggade från dig, speciellt refrengen, one / Marius042
www.myspace.com/marius042
åfan,kul som fan att folk lyssna å kommentera!:) fler?^^
fosho
fett mannen, detta var nog det bästa jag hört med dig fan. Du flyter riktigt bra genom hela låten du har skönt röstläge och reffen var riktigt underbar! texten är verkligen välarbetad man hör att den kommer längst in i från hjärtat! shit detta kommer diggas i mina speakers! Keep it up mayn förfan! ;)
gött som fan tMy, diggar dina låtar!
www.youtube.com/ajdiin91
sällan ja kommenterar, men denna va ja tvungen, ricktigt bra gjort tMy
Riktigt bra låt. Texten får mig att känna hur jag och min gamla brud hade det. Hon bodde också en bit i från och hur man kände för henne.Inte bara tänka på hur skit det kunde vara =D peace
Dempah; Grymt tack! TOOOMPAN; Tack som fan,kul å höra!Historian bakom för den som bryr sig; Bruden flyttar hem till åland efter skolårets slut(så det är inge knas nu) och förmodligen är det sista gången vi ses då fler? :)
fosho
feting fin låt! off topic, ses ni inte mer alls?
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Tack fan!:) JungSB; Jo självklart,vi har några månader på oss att umgås,vi går på samma folkhögskola.
fosho
Riktigt bra låt, finner inga större fel på den, texten och flowet satt som en smäck. och mixningen och beatet var bra de med. Och tråkigt att höra om det här :/
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Finns inte mycket och säga, men bra som alltid :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soft, som vanligt mayn! Inget speciellt att klaga på. ONE / Wizdom
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Fan tmy. Du tog orden ur munnen på mig känner exakt lika som du. Min brud ska flytta ifrån mig på sommar lovet. Fan rös av låten, skön röst som vanligt och skön text som beskrev precis vad jag känner! Fortsätt som du gör!Peace
sjuuukt kul å höra!!!:) tackar mer?
fosho
Jävligt jävligt bra! Jag diggade det som fan ;). Och beatet är uttjatat, ja, men det är även skiiiiit bra! Vart får man tag i de? Peace!/Gb
Moderator
2008-12-30 13:06
Jävligt mysig låt, hade dock inte hört beatet nån gång innan så. Men nice låt, bra framförande och ahh , fortsätt så :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
tack som faaaan!!:) fleeeeeeeer?=)
fosho
Bästa låten du någonsin har gjort tMy, denna älskar jag verkligen, kan verkligen inte sluta lyssna på den! heheh fan denna gjorde du sjukt bra gjort ;) NICE DUUDEEE, FETT BRA <3 pZZZ
www.znapmusic.com/nilleyo/ Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S
helvete vad bra låt Tommy, äckligt bra text, skönt flow, och beatet och mixningen <3 Fanns då inget att klaga på hörru. bästa jag hört med dig !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
tack som fan folket,det uppskattas som helvete!:)
fosho
nice låt! digga reff! keep it going
www.facebook.com/SneipMusic
Riktigt Nice ;) Keep it up så blirue nått garanterat ^^ :)
Bästa texten du gjort, man märker när någonting är sant. Beatet har jag inte hört innan, tror jag iallfall... Riktigt tööng!
bla.
Riktigt bra låt!!! Grymmmm reff också ... Riktigt nice asså!!!!
Det var riktigt tungt, man fick känslan direkt. Du lät ledsen men ändå så hade du najs flow och så blir man inte för ledsen.Man får en sån där härlig känsla i magen!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Så Jävla phett , Så jävla vackert , asså de går inte att berätta med ord hur bra det här är , Finns ingenting att klaga på . Beatet e fint , Rösten e bra , du sjunger inte för högt, beatet är i bra volym , Bra Mixning , Och som en annan säger. jag kan inte sluta lyssna på den här . den är så sjukligt fin , har säkerligen suttit och lyssnat på den 4 - 6 gånger nu . keep it up man , Längtar redan till nästa fina låt 10/10
Fett najjs :D Digga det rak av <3
*ERROR*
sjukt fin låt! fett mkt love!<33
Syntexxor; Gryyymt taack som fan!!:D
fosho
nice låte har aldrig hört de där beatet förr men skön låt
Kr0nan_; tillbaka till åland/finland! :)
fosho
Bra flow, texten var sådär . reffen var skön :) peace Jonis
www.myspace.com/jonis016
soft! tackar :) nå mera?^^
fosho
Graffare
2009-01-08 05:02
You don't have permission to access /data/613738184/14301311/1597134/tMy - Snart Dags Att Ta Farväl.mp3 on this server.
ameh tråkigt att inte länken funkar såhär dags när man är sugen på att lyssna på låten :(
det här har du gjort bra:D
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
Lyssnar inte direkt på sånt men de va en fet låt :D
Ep På Väg N.g.T - Straight Outta Top Or Punshline king , Hate it Or Love It!! och var är alla feeta rappare nu förtiden? HÖR AV ER!!! PEACE
tack som fan att ni lyssnar och skriver!:) ge mig över 52 så är jag nöjd^^ hehe
fosho
Den är jävligt härlig, men vad hände sen då?
Milen