text på 42 punchlines då: mannen jag rusar fram i branshen och skjuter upp oss i topp, fucking starkare än karl-alfred på spenat och kosttillskott, rap är ingen sport kort o gott men vi toppare , så upp med v- tecken i luften som backhoppare, så låt mig spotta du kommer aldrig ikapp, vi utvecklas som vita huset o byggs ut med svart barack går aldrig back utan fram och du får trolla, om du kommer till min stad oskadd som fem-nolla för vill du hålla länge man håll dig i mitten, och sluta att irritera folk mer än jehovas vittnen för fel folk får dig på fall när du vill gå, o d slutar med korsfest som för jesus och K K K jag håller tight i mitt så blir jag inte rånad, och handskas med situationener i guds namn som maradona lever på lånad tid glider förbi din bil får dig att framstå lika bruklig som en trådlös symaskin adrenalinet tar fart jag hänger på d, och tar fasta på d här som muslimer en gång om året försök ta åt er och strunta i vad vi heter ,försöker dra stora pengar på d lilla som barnarbete har inget samvete som håller mig form, kalla mig dubbelnolla så dödar jag dig som bond, för gå en rond skulle vi få spö, nej, sluta lev på hoppet och snorta kola som Patrik Sjöberg går jämt emot mig själv, gör d med flit, jag är som stålmannen, fast, jag torsk på kryptonit tar allting bit för bit för sakens skull och dricker sprit i smyg för att få vara hemlighetsfull all bull gör att min limmerick dög, och jag är grov i munnen, precis som fiberrikt bröd och d e stört vi går runt svenska lagen, vi sänder vår svenska tv ifrån engelska kanalen, för att lura barnen, hade du missat d beklagar , du hade då ingen kunskap som kannadicker som kan-nada glider bandana i fickan o kanske bländar dig, min hobby är dödsrolig som gravskändare vi vänder hem igen till eskilstuna stad, blir bra, blir dubbelt upp nu som bröstimplantat du ser min pimpade ride nu dra förbi, jag softar o meckar fet som xzibit på mtv d här är mitt liv fuck it om du är avis, vi slår igenom när som hellst som babben på svag is hög som överkalix, glider jag runt på stranden, min livstil är positiv som hivmannen har haft d bra, sålänge jag minns, men jag har varit i blåsvädret, som new orleans, mannen nu är jag clean o är street som satan, så street att min klick kallas för vägverket på gatan, och du kan prata om skills men sedemera blir du avslöjad, som muslimer som konverterar mannen jag delar d vast nu när jag spottar, men, taggar direkt om d strular som igelkottar, känn igen oss min vän nu är vi fåniga, men vi vänder botten upp som estonia är inte nådiga lämna ditt barn hemma, är som pojken med guldbyxor, fast killen med guldpenna ge mig en femma i luften för mannen känneru, ingen idé att vara uppstudsig som en känguru för om du vänder vid scen så står jag leende, för jag va ändå trött, på ditt radioutseende, medans jag visar upp mig som manikänger, o lever i vilda västen precis som mc gängen och känner ingen panik om d blir snespark, ha, karriären kan gå utför som för Stenmark så d våras för våran del inget brister, för vi är alla lagspelare som jurister o vill du nå nånstans så håll dig till din plan, för d lönar sig i längden som för Gunde Svan vi är tillbaks nu och vänder oss överallt, är inte lätt att slå igenom i estland men vore ballt om d nu d vi vill göra det beror nog på, vi får överväga saken som anna books personvåg för med ditt vida rykte är du alltid märkt, både på gott och ont som med träningsvärk nu gör vi allt variation är coolt, vill inte köra samma slinga som en antiloop och nog har miljöaktivister rätt, för hellre en back bärs en ett barsebäck, inget att hänga upp sig på som margareta krook, men varför får inte jag fälla träd när Agneta Fältskog för allvarligt råd men ingen lag, får gärna handla ekologiskt, men inge krav rakt av blir nog bra låter lovande, framtiden ser ut som tjernobyl.. strålande
www.myspace.com/gkmonarken