I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

42 punchlines + Vad vi talar om (2 nya med GK Monarken!)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-12-27 21:02

42 punchlines + Vad vi talar om (2 nya med GK Monarken!)

yee!

som titeln beskriver! gå in, lyssna, och kommentera - SIMPLE!

www.myspace.com/GKmonarken

peace!

www.myspace.com/gkmonarken
Rappare

2008-12-27 21:30
fan va tajt :)

kan du lägga upp text?

2008-12-27 21:53
på vilken av låtarna?

2008-12-27 22:05
Man vill ju inte vara den som är den men det är rätt imponerande att lägga 42 p-lines utan att någon är rolig.
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment

2008-12-27 22:11
alright! smaken är som baken =)

fortsätt gärna kommentera.. både props och kritik!

2008-12-27 22:14
text på 42 punchlines då:

mannen jag rusar fram i branshen och skjuter upp oss i topp, fucking starkare än karl-alfred på spenat och kosttillskott, rap
är ingen sport kort o gott men vi toppare , så upp med v- tecken i luften som backhoppare,
så låt mig spotta du kommer aldrig ikapp, vi utvecklas som vita huset o byggs ut med svart barack
går aldrig back utan fram och du får trolla, om du kommer till min stad oskadd som fem-nolla
för vill du hålla länge man håll dig i mitten, och sluta att irritera folk mer än jehovas vittnen
för fel folk får dig på fall när du vill gå, o d slutar med korsfest som för jesus och K K K
jag håller tight i mitt så blir jag inte rånad, och handskas med situationener i guds namn som maradona
lever på lånad tid glider förbi din bil får dig att framstå lika bruklig som en trådlös symaskin
adrenalinet tar fart jag hänger på d, och tar fasta på d här som muslimer en gång om året
försök ta åt er och strunta i vad vi heter ,försöker dra stora pengar på d lilla som barnarbete

har inget samvete som håller mig form, kalla mig dubbelnolla så dödar jag dig som bond,
för gå en rond skulle vi få spö, nej, sluta lev på hoppet och snorta kola som Patrik Sjöberg
går jämt emot mig själv, gör d med flit, jag är som stålmannen, fast, jag torsk på kryptonit
tar allting bit för bit för sakens skull och dricker sprit i smyg för att få vara hemlighetsfull
all bull gör att min limmerick dög, och jag är grov i munnen, precis som fiberrikt bröd
och d e stört vi går runt svenska lagen, vi sänder vår svenska tv ifrån engelska kanalen,
för att lura barnen, hade du missat d beklagar , du hade då ingen kunskap som kannadicker som kan-nada
glider bandana i fickan o kanske bländar dig, min hobby är dödsrolig som gravskändare
vi vänder hem igen till eskilstuna stad, blir bra, blir dubbelt upp nu som bröstimplantat

du ser min pimpade ride nu dra förbi, jag softar o meckar fet som xzibit på mtv
d här är mitt liv fuck it om du är avis, vi slår igenom när som hellst som babben på svag is
hög som överkalix, glider jag runt på stranden, min livstil är positiv som hivmannen
har haft d bra, sålänge jag minns, men jag har varit i blåsvädret, som new orleans, mannen
nu är jag clean o är street som satan, så street att min klick kallas för vägverket på gatan,
och du kan prata om skills men sedemera blir du avslöjad, som muslimer som konverterar
mannen jag delar d vast nu när jag spottar, men, taggar direkt om d strular som igelkottar, känn
igen oss min vän nu är vi fåniga, men vi vänder botten upp som estonia
är inte nådiga lämna ditt barn hemma, är som pojken med guldbyxor, fast killen med guldpenna
ge mig en femma i luften för mannen känneru, ingen idé att vara uppstudsig som en känguru

för om du vänder vid scen så står jag leende, för jag va ändå trött, på ditt radioutseende,
medans jag visar upp mig som manikänger, o lever i vilda västen precis som mc gängen
och känner ingen panik om d blir snespark, ha, karriären kan gå utför som för Stenmark
så d våras för våran del inget brister, för vi är alla lagspelare som jurister
o vill du nå nånstans så håll dig till din plan, för d lönar sig i längden som för Gunde Svan
vi är tillbaks nu och vänder oss överallt, är inte lätt att slå igenom i estland men vore ballt
om d nu d vi vill göra det beror nog på, vi får överväga saken som anna books personvåg
för med ditt vida rykte är du alltid märkt, både på gott och ont som med träningsvärk
nu gör vi allt variation är coolt, vill inte köra samma slinga som en antiloop
och nog har miljöaktivister rätt, för hellre en back bärs en ett barsebäck, inget
att hänga upp sig på som margareta krook, men varför får inte jag fälla träd när Agneta Fältskog
för allvarligt råd men ingen lag, får gärna handla ekologiskt, men inge krav
rakt av blir nog bra låter lovande, framtiden ser ut som tjernobyl.. strålande

2008-12-28 00:31
42 Punchlines var tight as hel, haaha en del finnurliga rader där!

2008-12-28 01:02
haha 42 punchlines va rätt skön :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2008-12-28 08:21
tack! kul med beröm =)

ceep em comin!

2008-12-28 10:25
42 punchlines var hur skön som helst :) lust att lägga på den speedy? :)
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon
Producent

2008-12-28 11:01
42 punchlines är jobbig för i hela låten säger du t.ex " jag gör de , SOM SOM SOM SOM"
Tråkigt.
Flyger fritt, landar platt

2008-12-28 14:22
Joutzen, kanske för att varannan rad består av en punchline?

2008-12-28 16:00
här kommer länkar till låtarna:

42 punches: Länk till http://www.speedyshare.com/261893381.html

vad vi talar om: Länk till http://www.speedyshare.com/995859217.html

ah, yeah!
är inte G, nu vet ni det, jag vänder ryggen till allt hat/<br>är mer som E, för ni vet E det är fan MC i kvadrat..

2008-12-30 08:34

precis, lite lurigt att skriva massa punches utan det liksom.. =)

Tack ReskOnee och Mr. A - najs att ni gilla den!