HipHopTomtar - Nu äre hjul igen
Ok.. en liten julig låt här då.
Vers 1 - Majkman Vers 2 - Entertainment Reff - Entertainment Mix - Majkman Beat - Freebeat / Instrumental
länk: Länk till http://www.speedyshare.com/523397135.html
Den kommer även komma upp på min myspace inom kort: Länk till http://www.myspace.com/majkman
Denna låt är då inte speciellt seriöst spottad. Jag la ner ungefär 1 timme på text och Enter gjorde detsamma, tror jag. Bara en kul grej såhär vid jul.
Text
Intro:
Varenda jävel den känner, den 24 december Är här nu, så bjud varenda jävel du känner Fram plastgranen, glittrande men även dyr Bland tomtar o troll, det blir ett kittlande äventyr Å vad äre inte julen utan snö på backen? En magisk årstid, både skön o vacker De najs, bara hoe hoe hoe Vi kickar jullåten o bara droppar på whoa
Vers 1
Tomten är dum i huvet, jag sa: uppfinn hjulet Men glöggen steg åt huvet, så han uppfann julen Men skitsamma, det blir prima chockla han är en diva idag, han jagar fina små barn Han är en blivande far åt alla dumma små kids Han glider ner i skorstenen o kör skumma små tricks Å med kläder så röda å med skägget så vitt Han bjuder ungar på skjuss i sin släde å gratis pommes frites Å så vips: du får en julklapp då Men först säger tomten du måste "suga hårt" Du får en tjuga eller två, som du dela med dig av Till din familj, dina vänner eller någon i ditt grannskap Tomten borde vara trött på skiten Helt trött å sliten, han halsar glöggen vid spisen Men han är ju ändå tomten i sina bästa år Så vi säger Peace, å vi syns nästa år
Refräng - - -
Vers 2
Han kallas tomtefar, och det kommer en dag Då min skorsten bemöts av ett bombnedslag Jag söker ord, men inser sedan Att där står tomten i egen hög person Jag tappar hakan, med en duns i marken Och krossar skallbenet på Alice i underlandet För döm av min förvåning när jag såg på fanskapet Att tomten står vid min öppna spis, halvnaken Och han dricker mycket glögg Vilket gjorde att han förväxlade min hojj med cykelstöld Så jag skriver hatbrev och skickar mordhoten På expressfart raka vägen mot nordpolen Jag ville kanske inte vara elak Men i alla dessa breven så skrev jag: "Med tomtemor brevid mig kommer jag att somna glatt Med Vänliga Hälsningar från Jocke Falk!"
Refräng - - -
Go jul. Hejs!
Yo, when you see somethin ill. Knahmean? That shit is whoa!
|