Käääz - Du är Vänskap
ny låt till min kompis emma som jag har känt i 16 år :) o så inte att linneanord ska få sina humörsvängningar så .... jag älskar dig med linneanord <3.
den där otroligt feta mixxen står ja för (känn ironin flöda). (första gången jag mixar btw) ge konstruktiv kritik !
Låten :
Länk till http://www.speedyshare.com/180303552.html
Texten :
reff x2
emma hedlund du är en bra vän vi ska hänga med varandra ända in i graven emma vi har varit vänner sen dag ett jag tänker aldrig svika denna vänskapen
vers1:
för det är så det är, du och jag bästa vänner du är en av dom bästa sakerna som har hänt mig jag kommer ihåg första dagen som jag träffade dig eller nej det kankse jag inte gör men jag älskar dig för det har snart gått 16 år av vänskap vi har aldrig bråkat,vi aldrig haft en keff dag har alltid varit glada,har alltid stöttat varann och genom svåra TIDER så har vi tröstat varann
reff x2
emma hedlund du är en bra vän vi ska hänga med varandra ända in i graven emma vi har varit vänner sen dag ett jag tänker aldrig svika denna vänskapen
Vers2: tänker backa dig,alltid stå där vid din sida och dom dagarna du är ledsen,ska jag få dig att flina för det är ju det som bästa vänner är till för jag ville bara säga tack för du finns girl
för du har stöttat mig ganska många gånger och utan dig emma skulle jag nog ha tappat hoppet jag köpte ingen julklapp åt dig för du vägra så jag gjorde denna lilla låt för att jävlas
reff x2
lite snack...
reff x2
Aja hata eller älska ! pz <3 God jul och Gott nytt år whoare ! <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|