[Audio] asma - true fire
asma - true fire lyrics; im tired of clowns - yall fake as fuck invade my stuff ill cut u from the waste n up with machetes there wont be no papercuts ill eat yall raw like a fuckin cavemans lunch ill punch the air outta ya chest so hard ya heart'll wake up and get a cardiac arrest u think u can bring it - bitch u hardly next only rugged thing bout u is ya safari vest im movin man - im ya sire now ill bring ice on ya tape n put the fire out ill put a fist in ya mouth til yall dyin out and im ya gymteacher - ya time is OUT fuck ladies - i dont need a lyin bitch that grinds my dick as soon as define my shit im in love with beats im fine with that the blinding fact is im the real fire brräääh -- i slay words and blaze herb my game work towards papuur that shocks like some tazers if my rage bursts then u'll soon be gone ima one man army my kung fu is strong u cant rap - u silly geek ill moonwalk over ya ass - billie jean feel the style of my bars yea they really clean even if u were buried alive u couldnt be really deep im guidin yall like some silly sheep so shut the fuck up - thats the dilly peeps how can yall claim that ur really really street when ya momz makes ya dinner every evenin g this is the era where the fakers shine take ya time to enter this haters mind n the chance of u chumps tryna bake my squad is non existing - like my faith in god Watchout for;
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skön tung ''this is the era where the fakers shine'' so sant man 10/10
Zuup ! Asma. När du man hör såna här sessions undrar man hur din EP kommer låta deta är ju riktigt tungt ... !!! Fet text fet rap fet flyt fet uttal! allt var boombshiiieet Keep it upp dwaag !!! //Eroz
tung låt asså, diggas hårt, mp3n direkt! 10/10 från min sida! Bless Notiz.
digg digg, Can't wait for Stay fucking Silent :D öööne
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
ungefär vad Speear skrev, riktigt soft låt. Stay Silent måste ut snart så folket blir glada! ;D
Tungt män ! Men tror själv att det är mycket högre klass på grejerna i stay silent, eller ? hehe
soundcloud.com/jerrones
tack för responsen peeps! jerra; yessur - eller ja, det är ju en smaksak. finns en del sessionmodes på stay silent också. märy chrizmäz yall!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta var en fet tung låt , själv hade man inte kunnat göra bättre . Texten var mycket bra skriven även inspelad . detta gjorde du nice asma !
Riktigt fet! Nice! Keep it up! När kommer ditt mixtape "stay silent" ?
Jävligt bra lagt, tungt flow - bra flow och en del fina punches rätt igenom texten. Du höll ungefär samma klass överallt i hela låten, så vet inte om det finns något att kritisera här ;) keep it up!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
aaltid lika fet mannen, diggar din engelska mer den är mäktig asså! :D
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
stay silent blir ju årets julklapp nästan, även om man inte får det till jul å så, fan längtar extremt mkt efter det! å till denna, sjukt skönt flow å texten är fet!
fbg
Wooow duuude! älskade dina punchlines i denna fan! och hela låten och hur du levererade det va bara klockrent! diggar den som fan, rakt in i mobilen med denna!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tack så mycket again peeps. fresh att ni diggar! jag väntar fortfarande på verser till stay silent - det var meningen att den skulle komma nu i mellandagarna men som det ser ut just nu blir det försenat. märy krizzmäääääz!
tvärtungt.. älskar beaten också.. riktigt heltah skeltah beat ! Tungt skit rakt igenom, du hade rätt kompis! jag gillade denna =) fred n löööv
Hehe, så nu väntar man med spänning på både antas och asmas tape :D
oy oy... tungt skit, du vet jag gillar det.. nice flow, fet lyric, badass delivery och beatet är nice nice.. stay silent blir the bomb! upp på denna yaoo
http://www.myspace.com/daaddict
fet efter att jag fått texten översatt i telen tihi
fet efter att jag fått texten översatt i telen tihi Den är ju inte så specielt svår?...
Aja najs work gillar låten, Den sparas i "Asma mappen"
Asma, du har återigen bevisat hur grym du är. Tung låt, flowet var underbart, rappen satt klockrent. Du är just nu whoa's bästa. Stay Silent kommer slå hårt, och jag kan knappt vänta! Keep it up bro.
thnx peeps! fett med en asma mapp - alla borde ha en höhö. bara positivt inför stay silent ser jag - också riktigt cool. asma for president?
asma du är duktig men få inte för mkt luft sånt kan fucka upp allt. fortsätt bara de blir bättre o bättre snart har sverige en eminem :)
haha, själv tycker jag eminem är en åsna. aja, han har väl klarat sig bra och blivit välkommen bland the reeeal niggaz.. till låten: tyckte den var fett tung! jag har nämnt tidigare att förr när jag hörde dig satt jag med en papperskorg och spydde, men nu.. DAMN! fet skit! Stay silent blir ett måste! keep it up!
ritkgit fett asma stay silent kommer döda
Fet Delivery, fet text, beatet också, det brinner runt denna. one!
Angenämt.
thnx peeps.
Där faila du hårt... om du verkligen kan nått så vet du varför.. om jag VERKLIGEN kan något?
det hör du väl? (punktpunkt)
jag vet faktiskt inte om den meningen är hundra procent korrekt i språklig mening, men eftersom du uppenbarligen besitter en professorgrad i engelska kan du ju få lov att rätta mig maketo. för övrigt är det lite mesigt av dig att komma in här och leta fel istället för att påpeka det i samma inlägg som du berättar vad du tyckte om min session - vilket var meningen med tråden.
så om du verkligen kunnat något hade du skrivit något vettigt - och du vet varför :)
Det jag syftade på hade inget med grammatiken att göra, det jag syftade på var ditt påstående, så du tror verkligen inte att man inte är "really street" om din mamma lagar din mat varje kväll?! Hur många hustlers och gangsters i amerikanska ghetton tror du inte har det så? det är oftast så att dem visar mest respekt till sina mödrar och deras farsor är dem som har lämnat dem i sticket, och uppenbarligen gör dom mat åt sina söner också! så om jag har fel så rätta mig gärna, men även med lite vart du har fått din fakta ifrån... om du nu inte menar "really street" som i uteliggare så failade du rätt så rejält... annars va väl låten nice, så god jul! Dock så är ju det skillnad i svergie, I svergie har man inte samma syn på föräldrar, Här är det töntigt att spendera tid med dom...Förstår inte varför men många uppfattar det så!
"Vad gjorde du i helgen då?"
-Spendera lite tid med familjen
"Ok, hihi"
egentligen är det meningslöst att analysera en text som är skriven som en session, och ännu mer meningslöst att föra en diskussion över den men.. eftersom du redan gjort det är det väl inte mer än rättvist att jag förklarar för dig. värt att nämna är väl hur du tolkar texten? jag kan säga en sak och du kan tolka den på ett helt annat sätt än det jag egentligen menade när jag skrev den, vilket är fallet denna gången. självfallet tänkte jag inte på svarta i harlem eller bronx när jag skrev raderna, utan kids som i sverige som bor i förorten, har en pappa som jobbar heltid som ägare av en mäklarfirma och drar hem en miljon i årslön, samt en mamma som går hemma och städar och har maten klar när de kommer hem från skolan. frågeställningen bakom raden är egentligen; Hur kan du, bortskämda snorunge påstå att du är gata? förstår du? jag tycker inte att det är mesigt att spendera tid med min familj, tvärtom värderar jag det sjukt högt men det är inte kvalitetstid raderna är riktade mot. om du maketo , tog illa vid dig och därför tyckte att jag "failade" med vad jag skrev kunde du sagt det från början. om du känner att det är din själs enda uppgift att motverka en felaktig bild av etniska grupper (antar att det var så du tolkade mina 2 bars) och tycker att det var fel av mig att säga att "riktiga gangsters" inte älskar sina mödrar måste du förstå att det inte var mitt syfte. fakta kvarstår, du kan mer än gärna starta en diskussion över två bars i en trettiotvå bars text - vilket rent logiskt gör dig till en hater, eller så saknar du förmågan att fokusera på helheten. synd, hade varit roligt om du skrev tio rader om vad du tyckte om min session istället för en. anyways - om jag "failat" eller inte får du avgöra som lyssnare, det är trots allt du som tolkar min text.. tack för din comment.
måste hoppa in och ta asma i försvar här alltså!? förstår inte ens hur man kan misstolka dom 2 bars;en?! hela låtens helhet är ju om "fake" rappare, alltså folk som påstår, eller tror sig vara något dom inte är, och sedan skryter om det. och man kopplar oxå,nästan direkt, att du syftar i det typiskt svenska livet, så att säga. för vi alla vet att dom i sverige eller största delen av europa, inte är så "gangsta" som dom påstår, eftersom vi har inte den livsstilen som dom värsta ställena i t.ex USA har. hoppas ngn fattar mig? och i övrigt så va det en av mina favorit rader i hela låten! även om det är sant att dom riktiga gangstrarna älskar sina mammor väldigt mkt(oftast). så låter de väldigt ironiskt att man är så "mega tuff", och ändå blir upp passad av sin mamma! ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
u got it right dizzy, cool!
Sicken grej det blev. Min mamma lagar min mat, så jag är en hungrig gangster, whatsup? Hur gata man är kan väll inte avgöras efter vem som lagar ens mat, jag är inte mer gangster för att jag pular på kinarestaurang varje dag. Jag tolkade raden som "Håll käften din bortskämda mammagris, du är inte g", eftersom att den sortens "g's" är vanligast på min gata. Anyways, orka sitta & snea för att din julmat smakade dåligt. Låten är fet, one! (:
okej, asma.. måste säga att titeln på låten är fet^^ fiiiiireeeeee motherfuckers! ;D till låten: diggar beaten! får en sjukt skön känsla av det .. lite laidback stuk på det! din engelska är fet, men den kan ändå bli bättre. tycker fortf. din svenska är fetare! skön text, rakt igenom hela skiten.. helt enkelt skönt! =) bull att du bara släpper typ 2 verser i rad, utan hook! du skulle släppt en fet reff på denna fan.. hade varit gjuten som fään!fortsätt mayn, du blir fetare och fetare! hur går det med versen du skulle lägga till min tape? 1 / sleez.
haha, vi bor på landet!
word på smith! tack till er andra. sleez, om jag skrivit en reff till denna hade det inte varit en session. jag ville att det skulle vara en session. jag har inte fått ett beat av dig ännu. persika!
Gillade beatet som fan, längtar som fan till stay silent, Fett Josh
Skön rap, beatet är fett :) räcker nästan så.. Kommer troligtvis sparas ett tag iaf :)
H-O-R-A
Ok så det blev en annorlunda tolkning. men så länge en låt kan tolkas på fler än ett sätt, med andra ord både skapa en bra känsla och en negativ samtidigt tycker iallafall jag man har lyckats. om alla älskar så kan det ju faktiskt vara som en blöt tunga i röven, eller nåt? budskapet kom som en käftsmäll,jag gillar denna starkt! "Half of you gangsta rappers is gangsta actors" ser fram emot stay silent nu!
http://www.thesound.ning.com join today!
Tuuuungt!
You fuck the bitch, don't let the bitch fuck you..
Fyfan så tung låt, introt påminner lite om eminem, när du "im bringing the fireeeeeeeeeeeeee" jävligt tung förövrigt.
tack så mycket grabbar - kul att det uppskattas!
Riktigt fet vers man, men raderna du la till min och antas EP tycker jag är bätte. Men detta var fiiiiire, keep it up man.
thnx d-nice. up we go!
skön låt
Jag är turk och jobbar 18 timmar om dagen
Beat : Ludacris ft Game, Willy Northpole - call up the homies Nicely done
thnx.
Tungt kickat, inte så mycket till låt men det är ju en session :) tung! One!
"Disturbed Vibes Basement" www.myspace.com/dysmonia
YEAH säger jag bara detta är rått och tungt utav helvete Bästa på länge!!!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
"Beat : Ludacris ft Game, Willy Northpole - call up the homies Nicely done" lyssnade på orginal beatet och låten. och måste bara säga att din va 100ggr bättre asma!