I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Elegant - 16 snabba om kidsen (Session)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-12-21 21:18

Elegant - 16 snabba om kidsen (Session)

Wassup kickade 16 snabba om kidsen på whoa, håll med eller inte men det var bättre för 2 år sen, många duktiga rappare har tappat lusten på grung av jobbigt folk.

den går INTE ut till alla 15 åringar utan bara jobbiga sådana

checka myspace osså.

www.myspace.com/elegant89

Låten!!!

Länk till http://www.speedyshare.com/908613821.html

Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2008-12-21 21:28
låter grymt mannen !! inga flowmissar eller så som du kan ha ibland ! propps.. grymt ! fortsätt så här
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-21 21:31
elegant...brorsan....fortsätt såhär...
kommer ihåg när du började....du utvecklas riktigt bra...såå keep it coming så blire grymt!

props
vi är överallt!

2008-12-21 21:31
surt! mitt ljud kruppade just! så vart tvungen att lyssna i headset, nåväl

först /cheer på beatet!
rappen var det inget fel på, tror dock att texten skulle kunnat varit bättre men men Session (fuck it)
ligger nått i det du säger! whoa var bättre förr..
men låten var skön och mixxningen var kanon så tummen upp pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>

2008-12-21 22:25
tack grabbar,

2008-12-21 22:31

2008-12-21 23:24
Låter rätt schyst. Mixningen kändes lite fel eq-ad dock.

Lägg till 2-3 år så är jag med dig :)
soundcloud.com/brormusk/sets

2008-12-22 17:46
Fått lite inspiration från Ankan eller, Elegant? http://www.myspace.com/ankanone

Förstår att du redan checkat Vita Kicks - Bom Bap, men ni övriga kan ju ta er en titt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-22 19:59
chj P18

nej jag fattar verkligen inte vad du menar? tror inte ankan gör det heller??

2008-12-22 20:37
Ankan vet mycket väl vad jag pratar om och han reagerade som jag. Lyssna på låten på hans myspace... ditt rimschema (omgång - dom som - kom kom) är fruktansvärt likt. Kanske ren tillfällighet, men likheten är ju slående.

2008-12-22 21:20
okej? helt sjukt isf, för jag har absolut inte äns hört hans låt, tänkte göra det nu,
jag har inte tatt det från han det kan jag försäkra dig och han tillsamans =)

2008-12-22 22:38
inte för att vara den som MEN "omgång - dom som - kom kom" är väll direkt inte ens värt att ytra sig för, inget heller att vara stolt över notera att detta är en session (inte så värst seriöst shit) haha bara skämmigt att haka upp och anklaga för att sno skit som det där! haha
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>

2008-12-22 23:07
Jävligt tungt hörru, fortsätt precis såhär så kommer du komma långt ;)

Pz
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2008-12-22 23:19
Jocke aka Schiz0 jag kunde inte sagt det bättre, finns grymt fetare rader att sno om man nu vill sno hahaha, aja tack till dom som lyssnat och fattat att det är en liten sketen session.

VILL FOLK HÖRA VAD JAG GÅR FÖR SÅ KAN LYSSNA PÅ SMAKPROV FRÅN KOMMANDE SKIVAN SOM SLÄPPS GRATIS.

Länk till smakprovet!!!!

Länk till http://www.myspace.com/elegant89

2008-12-22 23:48
cheaaa shizle my dizle mfett skönt :) de bästa jag hört från dig sen du var med i 2on2 battle med melvin mot gosk paugarna. keep it up! ;O. btw, slå viktorfl0w åt mig nästa gång du ser honom =() peys
du är lika värd som bubblorna i min spottloska

2008-12-23 00:07
Aldrig gillat dig. Dina texter är helt värdelösa. Försök utveckla din lyrik så kanske de låter soft:9
Http://www.myspace.com/besononline

2008-12-23 00:15
npr P18

tack mannen,

Beson P17 vet inte vem du är, men en sak är klar jag gillar inte dig heller, min lyrik äger din lyrik kan jag lova så försök att utveckla dig så kanske du låter soft

2008-12-23 03:03
haha aa 15 är en härlig ålder.

Helt okej låt, det är en session så förstår att det inte är toppklass. Keep it comin'.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.

2008-12-23 08:39
Ja du ser där bara:) om du inte kan ta att du inte skriver bra så är de illa.

2008-12-23 12:40
schizo > är väl inte själva rimmen som är anmärkningsvärda, utan sättet han lägger dem på. det låter ju verkligen exakt samma som när jag lägger dem..

sen att elegant inte kan, eller har aldrig kunnat ta kritik är ju ett skämt. väx upp för fan
hets, stress, fest!

2008-12-23 12:44
tungt bror ;) keep it up

2008-12-23 12:48
Helt okej det beatet är riktigt tung btw PZ

2008-12-23 14:04
hehe najs.. det är sant de där me whoa för två år sen =)

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2008-12-23 16:11
Daamn booy! riktigt tungt :D
www.myspace.com/norliekkv
www.myspace.com/kkv
www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv

2008-12-23 19:18
Angående bajten, känns ju lite svagt faktiskt. Varken rimmen eller hur han lägger dem är så jättenyskapande. Visst är likheten slående osv men varken ankan eller elegant är nog först med att drar ut på rimmen dom som/omgång/kom kom. Sen hur det är egentligen har jag ingen aning om.

Ok låt, känns dock som att när du var femton var du inte bättre än vad whoas femtonåringar är nu.

Ps. håller med ankan angående kritiken, Elegant, skärp dig.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2008-12-23 20:59
Tack kkv och resten, Ankan kan du skärpa dig, jag skulle fan hellre döda mig själv/bajsa ner mig än att ta något från dig asså jag har nästan förståelse för att du tror att jag tagit det från dig men sen så kom min förklaring och andras förklaringar nu känns det som att du är patetisk,

JAG LOVAR PÅ ALLTING ATT JAG INTE ÄNS HÖRT DIN LÅT, jag bajtar hellre rader från någon som allyawan eller bättre. fan jag tar inte kritik från någon tönt som säger

"har aldrig gillar dig elegant och dina är texter är värdelösa"'
Asså beson kallar du det kritik? då är du fan cp skadad elller ngt,

1. En session ska inte nödvändigtvis ha bra lyrik,
2.du säger att du aldrig gillat mig, är det kritik eller hat?

är det något mer ni undrar ta det i min gb annars kommer jag förstöra era trådar osså

2008-12-23 21:05
Najs session och jag gillar temat starkt =)

"Inget hopp mayne precis som din snopps längd" fick med skratta haha.

sen att Elegant skulle bajta verkar inte så troligt asså, som alla andra säger det är inte bra rader att bajta ens, man brukar bajta punch lines och rimm haha.
 baby jag har dig

2008-12-23 21:08
Kalas Eleg!
Louie Berg ger sitt bidrag till mångkulturen https://soundcloud.com/louie-berg

2008-12-23 21:09
NEJ NEJ NEJ! det är inte kritik att att säga att lyriken är kass när det är en session och att du inte gillar han, Beson.

jag vill inte välja sida men elegant har rätt där faktiskt. whoa var betydligt fetare för 2 år sen
 personligt

2008-12-23 22:35
Elegant, kritik kan va hård ibland. Istället för att skriva ett helt A4 om att ja inte gillat dig så tog ja de kortfattat.

2008-12-23 23:16
what ever you say,

2008-12-25 12:20
Asma vann beefen just för elegant inte kan rimma bra, rimmar aldrig dubbelt nästan, testa att sitta ner lite mer me rimmen och lära dig rimma annorlunda. försök lära dig iaf, aldrig fel och försöka bli bra på nåt man gillar

2008-12-25 12:26
1. En session ska inte nödvändigtvis ha bra lyrik

om du är whack är det så - enligt mig ska man ha bra lyrik alltid. däremot är det förståeligt om du inte har femhundra genomtänkta punchlines eftersom det är en session.
jag tyckte att du förstörde en beat som är classic och jag kan inte förmå mig att se din "skill"

inget hat, bara ärlighet.
god jul

2008-12-25 12:36
man ska ha självförtroende men inte ta sig vatten överhuvudet, om man lägger up en tråd så är det för att få kritik dålig som bra då ska man också kunna ta kritiken man får utan jidder annars? ska du inte lägga up dina låtar på sånna här ställen !.

2008-12-25 13:25
-asma P21

nej men asså tycker du gav kritik till skillnad från andra i tråden, respekt för det, jag kan dock inte hålla med dig om att man ska ha bra lyrik alltid, nej det är en personlig fråga och om du frågar mig så säger jag nej för jag vill inte ha bra lyrik på en session jag vill inte att det ska ta mer än 30 min att göra en session heller, jag vet inte hur du gör , du kanske lägger flera timmar på text osv.

AcKeBoY P18

jag tar emot den kritik jag känner för, och passar det dig inte så dunka huvudet i väggen.
många vet lika bra som mig att denna sidan blivit sämre, jag tror dock på sidan och därför laddar jag upp, men tro mig det rör mig inte i ryggen va folk tror,tycker osv whoa är ganska oseriöst

2008-12-25 13:44
Gaalet fan :D Bra gjort!
 De är mulligt. Mycke mulligt!

2008-12-25 14:01
vrf skulle jag dunka huvudet i väggen för Palla, du klagar på att det inte är seriöst tycker du själv du gör det något seriösare ?

2008-12-25 14:36
jag kommer förstöra era trådar med

2010-01-22 14:58
Haha, Whoa fetare för 2 år sedan? Man får gå tillbaka lite längre än så för att hitta "the good old days".

2010-01-22 15:09
Eleg, lugna ner dig. ;)