JoshaN & Linneanord - tror det kan bli bra!
tjaaa, vi baka ihop en snabb låt idag så här har ni resultatet hate it or love it!
här e texten JoshaN: ja har gjort en del saker, saker som ja ångrar. Saker som förföljer mig som hänt i de förgångna. En skugga av skuld som gör de mesta mörkt. Som lämnar mig till tankar om att allting e förstört. Men ja ska bättra mig göra allting rätt. Å de ska göras på mitt sätt. De spelar ingen roll. För om man faller ner så kan man bara ta sig upp. Tappa aldrig ditt hopp, allting kan förbättras. Även om du får den känslan av ingenting kan ändras. De finns alltid en lösning, alltid en utväg. Som kan hjälpa dig me livet å välfärd. De dags att rätta till, allting som gick fel. Alla stunder i livet som skapat problem. Så ja ställer mig å ja fattar mitt beslut. De e på tiden att ja bättrar mig nu
reff: Även om de känns som att allting e fel. Så tror ja att de. faktiskt Kan bli bra.
Linneanord: sekunder blir till timmar, timmar blir till år hoppas jag aldrig nånsin samma misstag begår men det förgångna ja det följer mig bakom ryggen nu sliter jag upp såren och kastar alla stygnen jag har ramlat långt ner och bara tappat mitt fäste men har man nått botten kan allt bara bli bättre hur jobbigt det än känns att ta varje andetag så bara kämpa på, det kommer bli bättre en dag alla saker jag gjort, som har skapat problem ställer mig på knä och ber om ursäkt för mina fel har varit någon annan än den jag vill va men från och med idag ska jag få allting bra
Länk till http://www.speedyshare.com/812228307.html
music is something u do, style is something u've got!
|