2MC, Hb o Hamba - Minns Det Som Igår
hej jag (Hb) och Hamba har gjort en låt. här är Den Intro: Hb & HambaVers1: HbReff: Hb & HambaVers2: HambaOutro: Hb Kommentera Jättegärna, det uppskattas. Ha de bra ta de lungt chilla ibland. Peace out!
2MC: G-HB, HTH ~> HTH Studios®
Den va ju ganska bra. Med snoppen
SES I GULLMARS!!!
De här tyckte jag va riktigt bra, bland det bästa jag har hört från er! En reff som verkligen sätter sig. Kul att höra grabbar!
tjo bre , va händer , lungan jao
beatet är för högt.. Fortfarande... förstör ganska mkt.. i min åsikt... dom höga S ljuden är borta... bra... texten är bra, lite svår att höra bara.. beatet är bra... flowet är bra... delivery är ganska bra... intro och outro är halvroliga helheten är en skön och nostalgisk låt som man gärna kan lyssna fler än en gång på. TFS! Ha en bra dag, Peace!
Great som Tony Tiger!
Tack för alla kommentarer grabbar, det värmer som fan. Hoppas nu fler kan kommentera!!
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®
jag också hb..............jag också... seriös som Medium på Helium min mikro har pajjat men är fortfarande hel människan använder bara 10% av sin hjärnkapacitet, är det sagt... jag använder 11% Ha en bra dag, Peace!
Great som Tony Tiger!
en kommentar om dagen håller doktorn från magen. tänk på de. peace
de e mycke nu....... ta de me en nypa tjack
fett skön!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
nja lite dålig den va
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yee tuung ju
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack alla :) Icebreaker, lite konstruktiv kritik? Vad kan vi göra bättre?
Producent
2008-12-18 23:45
Lite kort och koncist nu då grabbar, 1 ord: Briljant!
Ja e Snut, så Passarej! Lägre skatt å mera tjack!
Det här var bland det bästa jag hört från er! Det som slår mig när jag hör låten är att beatet verkligen passar temat, nåt som såklart alltid är viktigt. tycker verserna är feta också, ni blir bättre grabbar. intro och outro var grymma! :D fridens liljor!
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
Så kul att höra kasper, nu hoppas jag att de finns fler där ute som vill dela sina ord med oss!
Det känns som om jag fastnat i min egna lilla värld. Försöker göra framsteg men tiden den bara rinner iväg, vill göra saker rätt men hinner inte med ett piss. Allt går upp och ner och det är precis som en hiss. Finns det någon som kan ge mig en hjälp på traven, för jag känner att jag håller på mina grabbar ner i graven
SES I GULLMARS!!!
håller på mina grabbar vettefan om han säger.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
hahaha! fler kommentarer, någon där ute?
De förtjänar fan lite mera kommentarer!
bra skit!
BoilR e Bäst i Heeeeela Vida Vääärlden!
Tycker fler borde höra på de här, verkligen bra! :D
tjo bre , va händer , lungan jao
tack så mycket, ja någon till kanske kan lyssna?
upp!?
Så tung !!!!
de e mycke nu....... ta de me en nypa tjack
sjukt tung