Och här kommer texten för dom som vill hänga med EXTRA noga ! Reff : Dom sa, Att dom fatta vår sits - Fatta fatta vår sits, Fatta fatta vår sits / Men jag, Har inte kunnat fattat nånting - Ser ljuset sjunka ner, Under blommor och vind / Vers : 1 För många gånger har det hänt, Att jag klandrat mig själv- Klara inte dessa dagar längre, Jag behöver hjälp/ Min familj verkar bortom horisonten, Över vatten och eld- Allt som har hänt, Spottas ut och träffar mig själv/ Men vem vill leva länge, Inte jag för jag vill hem- Men allt som jag försöker med, Blir fel och jag blir rädd/ Jag gömmer mig bland känslor, Som håller mig spänd- För om jag slappnar av, Känns de som att jag klämd/ Tankar är en fristad, Som håller mig trygg- Men efter solen kommer mörker, Känns som själen rymmer ut ur min rygg/ Jag sätter mig ner, Vill kunna drömma mig bort- För om jag drömmer, Blir jag glad och glömmer bort/ Jag pallar inte länge, Se den som slår mig- Så låt oss resa bort, Till vår dröm sits i molnen/ Ingen backar ryggen, Alla vägrar förstå- Förstå Ingen fattar tycke, Så nu stänger ridån/ Ridån Reff : Dom sa, Att dom fatta vår sits - Fatta fatta vår sits, Fatta fatta vår sits / Men jag, Har inte kunnat fattat nånting - Ser ljuset sjunka ner, Under blommor och vind / Vers : 2 Livet expanderar, Inte någon har koll- Känns som någon bombaderar, Bara känslor och sorg/ Men man kämpar genom dagen, Genom massa problem- Och paddlar över havet, Utan någon kan se/ Inte någon annan, Kan förstå våran sits- Vi är skrapet i nån kanna, som en stämplad ligist/ Både jag och Micke, Lever samma situation- Båda hade livet, Och vår egna passion/ Men nu sitter vi i sitsen, Som vi trodde var rätt- Vi kan inte glömma blicken, Även om den var täckt/ Så vi meckar upp en holk, För att glömma sig själv- Och alla knasiga folk, Som bara vibbar sitt gnäll/ Så låt oss resa bort, Till vår dröm sits ikväll- För dagarna dom kommer, Då man känner sig själv/ Ingen backar ryggen, Alla vägrar förstå- Förstå Ingen fattar tycke, Så nu stänger ridån/ Ridån Reff : Dom sa, Att dom fatta vår sits - Fatta fatta vår sits, Fatta fatta vår sits / Men jag, Har inte kunnat fattat nånting - Ser ljuset sjunka ner, Under blommor och vind /
Mc´s Spottar Verbalt