yes okey det är nixy här lever mitt liv i min egen atmosvär// glider runt på rosa moln o bara tar det chill det är danne, nixy och toni will// vi reppar det fetast i övik stad o ser du mig på stan klart du får min autograf// vill du leka med mig i mina baggy pants det finns plats för oss båda kom och sätt dig här// ta ditt pick och pack o bara backa snabbt det här är tight rap jag lägger snabbt i takt// för ni vet hur jag är, min stil mitt liv mitt flow, fo shoe, my hoe (my hoe)// jag gör det så lätt och ni vet hur jag gör det jag droppar feta bomber från norr till söder// från söder till norr från london till honkong över hela världen, hela dagen lång// ref. det är klart det blir bra när vi lägger det fett det är klart vi är bra för vi gör det så lätt// det är klart att du skäms när vi kommer in och droppar våra rim, du fattar ingenting// det är klart att ni tror att ni har en chans men dream on bitches vi tar hem allt// musiken är min själ min kropp och min passion jag är ingen vanlig kille jag kan kung fu// jag räddar hela världen som en powerpuffpingla känner rytmen från min tå ut till mina fingrar// när jag vandrar där på gatan min stil är så tung jag känner hur de värmer nu när det är jag som blivit kung// kommer ihåg den tiden då jag var en liten snorunge nu så är jag kungen av betongdjungeln// Mitt namn är Tony Will, han som knullar dig i sömn Jag kan inte alls rå för att jag är din heta dröm// För brudar älskar mig mer än kläder och smink Jag är en levande legend, jag är städernas pimp// släpar mina bitches med puder i handflatan de här är mitt revir du är nu på min gata// allt som kommer från din glappa käft e bara bajs så jag bryter här och stoppar micken i din hals// (för ni vet hur jag är......) eeeeey jag bara flyter fram om du inte kan mitt namn är det bara komma fram// för alla älskar mig för jag är glad o clean med min fräsha stil och mina bäggy jeans// sch!! nu är det dags för tagning jag levererar mina rader som en rimmande galning// jag o mina grabbarna bara tacklar snabbt för vi skippar snack när vi går till attack// pumpa basen för vi vet hur vi gör det när dagen är slut är det värt varenda öre// visst är det skönt när vi gör det vi gör för alla sjunger kör när dom hör det som hörs här// Jag är som en tickade brandbomb med en text så tung så hela stan får gung// så lunga dig o bara ta det lugnt lyssna till låten och bara gör nått tungt// ref. det är klart det blir bra när vi lägger det fett det är klart vi är bra för vi gör det så lätt// det är klart att du skäms när vi kommer in och droppar våra rim, du fattar ingenting// det är klart att ni tror att ni har en chans men dream on bitches vi tar hem allt// Har inte brunos text, men är så kort ändå så :P
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck