I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie, Jonis & Tomten - Hör vår vrede

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-12-09 11:10

Robie, Jonis & Tomten - Hör vår vrede

Robie & Jonis är tillbaks med en ny låt Hör vår vrede som denna gång gästas av Tomten.

Vi brukar ju oftast släppa låtar med budskap, men inte idag. Idag bjuder vi på skryt etc.

Hör vår vrede

Vers 1 Robie
Vers 2 Jonis
Reff - Robie, Jonis & Tomten
Vers 3 Tomten
Reff..

Klicka på mig & donera en slant till dem hemlösa, fattiga & svältande barnen i Afrika

LÅTEN
LÅTENl

Beat - Tomten släpade med sig det?
Mixning - Robie!

Så lyssna, älska eller hata & skriv en rad!

R-sound

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-09 14:40
Gillade Robies vers, tycker både jag och Jonis gjort det mycket bättre, dock.
Producent

2008-12-09 15:20
11 - Om du blir bannad ska du inte:
1. Registrera ett nytt användarnamn, du kommer bara bli bannad och sumpa dina chanser att få komma tillbaka.
2. Låna din polares konto för att vara inne på whoa i och med att det bara kommer få din polare bannad också.
3. Be folk lägga upp grejer åt dig i forumen.

2008-12-09 17:05
Alla var helt ok.

2008-12-09 17:33
gillade inte tomtens delar på vissa ställen han var mkt bättre i den ni körde på konserten kommer inte ihåg va den heter nu för tillfället... robie va riktigt bra^^ o jonis var bra som vanligt... gillar "BRÄNT ETT GYM" som fylls i av robie?^^

2008-12-09 17:33
bra,kunde varit fetare men det kommer med vaje gång som ni gör en låt,utvecklas:)<3

2008-12-09 22:39
Jag tycker robies vers vart mäktig, jag har gjort bättre jepp. gillar hur lekte med mixningnen robin ; ) thomtens är också Ok.
www.myspace.com/jonis016
Graffare

2008-12-10 07:09
Robie som Jonis sa den var mäktig och bra flow. real good mixx också!
Jonis du har gjort bättre din röst i den här låten var annorlunda från dem andra, annars tycker jag att text och flow var bra.
tomten rätt bra text! gillar dock inte ditt flow eller röst men bra annars

Big up boys
http://www.myspace.com/easymatemusic

2008-12-10 15:07
Kul att folk gillar, det uppskattas=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-11 12:19
Som sagt, kul att folk diggar. Jag blev själv nöjd över min vers + mixning & tycker att både Lil Jay & Tomten gjorde bra ifrån sig.

Fortsätt lyssna, tanka & kom med mer inlägg!