Spades - Söndagsångest
la upp en text på whoa igår.. nu är den inspelad och klar
beat: Dr.Dre - The Message (instrumental) text och rapp: Jag själv (Spades) mix: Jag själv
här är länken
varsågoda
ifall länken fuckar så får ni kopiera:
http://www.speedyshare.com/199732530.html
här är texten: hela veckan i revy - vill glömma bort det faktum att jag alltid drabbas av söndagsångest skulle röka kilogram för att komma bort från den hemska sak som man kallar måndagsmorgon veckan är hemsk, bara jag tänker tanken om att gå i skolan får mig längtandes hem det är ett mönster som vi kanske vill se men skräpmaten får mig vilja ta ett graviditetstest hatar söndag .. fan nu tappade jag raden ska nog ta mig i kragen så jag fastnar i min takfläkt jag ger det tid att bara hänga omkring men har så mycket att göra att jag känner mig konstig seriöst mannen så måste grisar flyga varför annars ser mitt rum ut som en bilolycka vill inte sova - jag blir uppe inatt ska skriva mina texter och sjunka i klass som en som går om... fan snackar jag om? är från sötnosarna ni vill rappa som oss jag skryter för jag låter som kassapparat och känner mig ihålig som en katamaran babblar massa skit på ganska kassa beats men önskar bara att se alla rappa cleant
haha eller nej det gör jag inte
kritik? :D
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|