kommer kanske med utförligare kritik senare men jag tycker att denna massession höll lägre nivå än den förra (inte bara för att jag saknades i denna då), tröttsamma och playade rader och massor av rappare som låter likadant. guldkorn fanns ju, men de var få- ni borde tagit med mig :D kommer som sagt kanske med individuell kritik sen
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Magna Tungt intro haha, ditt delivery är bra och med mycket attityd! stadigt flow oxå :)Dysmonia Skulle spela om versen pga för mycket reverb och brist på känsla samt ett utalls fel på sista raden men får skylla på att jag inte kunnat spela om pga förkylning:DDenci Tror på dig när du säger att du kunnat lagt bättre, men rimmen och själva texten i sig håller inte. rösten är skön!Bronka ganska okej, tycker det är rätt tråkigt varför kan jag inte riktigt förklara. Men bra! c-Chaos Skönt flow och skön text, men kunde varit mer varierat flow. men ändå stadigt och skönt :)VerbalVandal skön textmässigt och deliveryt är skönt samt flowet nice. gillar vissa delar mer än andra men schysst!Dee gillar inte röst läget blir tråkigt även om du "tar I" men annat brister inte mycket.Ankan laid back och skön kan inte klaga mycket men locka inte riktigt :)Danielb skönt flow och text samt röst, inte wså mycket mer att säga.MrTreat skön bara! :) Tusse lite långsökta punches, låter inte så van vid micken heller men poteniallen finns.kristofferk inget alls skönt röstläge, ganska bra text och hörde inte så mycket som brister i framförandet förutom röstläget som sagt.Bdb diggar inte förorts attityden, men det är ju en smak sak. stadigt flow. Quizze tråkigt med flowet pga av att man hör att du försöker flowa på ett sätt som du inte riktigt men nästan hanterar, var försiktigt med assonans(eller hur det stavas) rimmen.Beson textmässigt okej, lite oslippade punches men okej text. låter tråkig och sluddrig.G.P skön attityd och stadigt flow, kan vara mer varierat flow men du är typisk skåne gangrap :DVilly kan inte klaga, du visar att du kan.. klart allt kan förbättras men detta är schysst. Som sagt (många gånger) lite olika nivåer här, men i överlag tycker jag vi gjorde det bra, tack till beson och magna som styrde upp. Och hoppas på fler och bättre masses i framtiden.. that's all folks!
"Disturbed Vibes Basement" www.myspace.com/dysmonia
Producent
2008-12-04 14:17
Tyckte sessionen blev tråkig. Beatet drog ner som fan. Halvdan nivå allmänt. Några schyssta dock :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Joto kan man be om lite utförligare din jävla falafelbulle?^^
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
haha älskar mass sessions :D Magna Låter bra :D Dysmonia Hör inte på alla ställen, men nice. Denci Bra. Bronka Bra. c-Chaos På toppen i denna session ! VerbalVandal bra. Dee bra. Ankan låter förkyld, men du gör det bra. Danielb Bra. MrTreat Gillar din röst. Bra! Tusse Hmm..svårt här, inte dåligt iaf. kristofferk samma som tusse. Bdb Bra. Quizze helt skön. Beson ganska tråkigt här... låter trött. : / G.P Skåne är för skönt! :D Så bra Villy Bra, Skön :D
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig
de flesta la det tungt, kul med sånt här! hejdå
Borgan ..
haha tack för kritik och att den uppskattas ;D fortsätt så, kul me olika synpunkter, själv tyckte jag att denna blev lite sämre än förra, beror på beatet, känner inget riktigt go i de! en nygräddad tårta till varje rappare som la sin skit på beatet, kul att jobba med er :) haha kul att introt diggades iaf, fan micen e helt rädd nu efter han blev uppläxad! fortsätt droppa kritik, sjukt kul att läsa! peace from tha mixaaaaaaaaaaaaaaaaah / Magna
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
gillar inte tårta, kan jag få pepparkakor istället?
ja klart du får bara för de är jul snart!
nygräddad tårta ? haha jag har den hellre nygjord :) nämen det här blev hyffsat tungt. vissa förstörde och vissa tog upp nivån. enda som var synd för mig själv var att jag hamnade på "reffen" skönare när jag inte låg där :) big up för de flesta på låten. peys
www.myspace.com/danielbylund
Jag e hungrig kan jag få en pizza istället?;$
massiv mannen vrf hojtade du inte till mig :O jag hade oxå kunnat lägga några bars ;)
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Magna; Sött intro. Flyter på och droppar fint i vanlig ordning, en av få skåningar jag faktiskt tål att lyssna på. Starkt jöbbat.Dysmonia; Najs bajs, trevlig engelska och flåw. Brydde mig dock inte om texten, wähju.Denci; Trött på "alla mc's dödar hiphopen"-rappare, så jävla tröttsamt att skylla på andra, vare sig det är skryt eller inte.Bronka; Skojig röst och helt ok text. Skön attityd.c-Chaos; "YÄÄH, JAG SITTER HÄR MED SPLIFFEN", ah key... Hårding där. Helt ok i övrigt, inte kul när du körde en halv rad snabbt och resten i normaltempo- lät lite sisådär.VerbalVandal; Konstigt mixat jämfört med resten. Tuff text och attityd, jag gillar't!Dee; Sjukt mysig röst, mindre kul att höra andetagen hela jävla tiden. Ok flow och text.Ankan; Låter precis som 90% av rappsverige, åååh :( Vilket eko det blev. Helt ok text. Ååååh...Danielb; Danielb är en härlig gosse, han gillar vi. Skönt flow och text, dock lite väl bitchig röst.MrTreat; Skönt flow yoooh, grr, morr! Skön text, yoooh, grr, morr! Tråkig röst annars, åååååh...Tusse; Tusselagon säger man ju aldrig nej till, inte så bra text men i övrigt presterar du bra- som vanligt alltså. Höhö.kristofferk; Fyyy vad snuskigt du föreställer rösten, usch. Jag gillar't inte. "Heej, jag kan inte andaaaaassss". Din vers försvann snabbt ur huvudet.Bdb; Yääh, woff. Tråkig nivå.Quizze; Jobbig röst och stundtals konstigt uttal- annars kul med rastabiten.Beson; Usch vad du låter uttråkad, vad gör du i denna massession? Låter som du ska somna, hör knappt vad du säger. Du är den enda i denna massession man kan tro röker spliff, så borta som du låter...G.P; Usch, skånska. Sån där som man inte gillar. Rrrrrrrrr.... Bra rappmässigt, men dialekten och ännu en "smuuutsiga söderrrn"-anhängare? Nej tack.Villy; Lol, stjärt och ärtpistol-raden fick det att dra i smilbanden. Känns som du ligger pyttelite off men det kanske bara är jag som tycker det. Annars skönt lagt, chieaah.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Magna: Skön start. Flowet sitter. Attityd. BRA ! Dysmonia: Lite skakig engelska. Fett flow. Skön röst. BÄTTRE! Denci: Säger som N_Jack. Bra flow. BRA! Bronka: Bra start på din del. Sänkte dig stort när du ändrade röstläge. Halvbra! c-Chaos: Skönt flow. Skulle vilja ha mer varitation men annaRS. Skön röst. BRA! VerbalVandal: Love rösten. Mixen var sämre. Raderna var sköna. BÄTTRE! Dee: Irriterad på andningarna och stilen. SKÖN text. Halvbra! Ankan: Laidback. Soft röst. Drygt dialekt. Bra text. BRA! danielb: PASS. Vill inte kommentera mig själv.MrTreat: Sköna rader. Love till rösten. Skönt laidback. BÄTTRE! Tusse: Drygt som fan med alla punches. Skön röst. Flowet stack inte ut. Halvbra! kristofferk: Tråkigt. Rösten var inte alls skön. Texten... nja. Lät osäker. Sämre! Bdb: Skön röst. Sämre text. Skönt flow. BRA! Quizze: Skön röst. Halvbra text. Roligt flow. BRA! Beson: Tråkigast på låten. Dåligt! G.P: Skön skånska faktiskt. Bra text. Skönt flow. BRA! Villy: Skön avslutning. Hade förväntat mig mer men. BRA!
graderar följande bra helt okej sådär ingevidare Magna, helt okej Dysmonia, bra Denci, sådär Bronka, helt okej c-Chaos, helt okej VerbalVandal, helt okej Dee, sådär Ankan, sådär/helt okej Danielb, bra MrTreat, bra Tusse, sådär kristofferk, dåligt röstläge antar jag :( men ett sådär förtjänar jag tycker jag Bdb, sådär/okej Quizze, sådär Beson, inge vidare.. G.P, sådär Villy, bra
yeah..
http://www.myspace.com/quizze
den här var inget att hurra för.. lät likadant hela tiden, treat och någon till lät okej, ---------------------- . ingen form kuvra i låten Men ursäkta danielB har du snott highcoast Textblock eller ?
big ankz spränger systemet mayn, fuck!
- OKAAAAJ
Dansk_BB : What ?
Bättre- Dee är grym Magna är sjysst som fan Dysmonia lät jävla soft , lite uttal bara :) Mr Treat är kung , alltid. G.P - Underbar attityd. Påminner och Emilush och asma :P Mindre bra- Kristofferk Denci - ingen attityd Tusse - nej inte så bra Bdb - För mycket slang och skit. Beson - Ingen attityd eller delivery alls :S Rak avläsning. Nej fan sämst av alla , sorry :/
Aii
Men mycket ligger i mixen med. Vissa fick mycket fetare mixning. EN del av dom bra hade nog inte låtit alls så bra utav den feta mixen och vice versa. Men generallt är det där min kritik :) B.t.w besviken på Bronka. Du kan mycket bättre
Aii
synd att man wajnar på mixen när man lagt ner lite tid på de och styrt upp skiten.
kom igen
Http://www.myspace.com/besononline
Laddat ner och lyssnar igenom på bussen imorgon, kommer med en mer utförlig kommentar då :)
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Sjukt tung session grabbar! Snacka om proppad med punchlines och tunga rader. Vissa tyngre än andra, men i sin helhet är det tungt som fan, den här kan mycket väl flyga in på mp3:an! Mixningen är ju ta mig fan galen, något av det bästa jag hört på Whoa faktiskt. Beatet är soft som fan, älskar melodin. Påminner om nån Eminem-låt.I like it a lot!!!
Jay-19 make it click like hackers...
tycker det låter tvärfett !! peace till alla er !!! hade tankar om att dra igång en egen sån här session men ni hann före så pallar inte kopiera er grabbar peace ! /whiteph
Raymond Loewy @ Facebook
Alla lägger det helt okey! Men här kommer mina : Top 3! 1. Villy 2. Denci 3. Magna Tack för mig! Froody
jag är fetast, och om ni säger nåt annat får ni spööööööööööööö
Tack fan, fet kritik :) skönt o veta att folk är engagerade :D Huvudsaken är att vi gjorde det tillsammans, även om vi snackar skit om andra så tycker jag mass-sessions tar tillbaka det lilla som finns kvar i "den riktiga" hiphopen, vilket är GEMENSKAP! tack för medverkande ännu en gång och tack till alla som tagit sig tid att lyssna samt kommentera! much love!
Tack som fan alla!:) kul att de gillas!:D
riktigt kul med kritik :) Fortsätt så peys
Nej chaos jag är bääääztaaazt;) haha
Nä nu jävlar tycker jag att folk ska kommentera^^
fler comments!
en fråga hur ska ni bli haypade när det shi finns några kändra rappsz
kiing whit thaa bliing
Lilla_H .. som du märker så laddar ganska många ner och vi får många kommentarer:)
Top 3: 1. Magna 2. c-Chaos 3. Dee
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Måste hålla med dom flesta .. En del behöver träna lite mer kanske, en del lägger de hur fett som helst :) Bigup för denna, och låt de komma mer :) PeacE !
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
Lite komiskt att nån skrev att folk måste börja kommentera denna när det har gått 2 dar och den har 80 st... lät som att den hade 3 när du skrev de hehe. den var helt okej vissa som jag diggade som fan! men den kommer inte att spelas , big up till magna som fixar och trixar! pz
tack som fan, ni värmer mitt hjärta grabbar :)
Magna: Bra flow, bland det bättre du lagt. Men du är ju oftast bra i massessions!Dysmonia: Helt okej, diggar inte accenten dock. Men träna!Denci: Lite tråkigt i längden, flowet säger mig inget.Bronka: Samma sak, flowet säger mig inget, bättre text än snubben innan dock.c-Chaos: Tråkigt här också.. väldigt tråkigt..VerbalVandal: Konstigt mixad ibland, texten lite osägande. Men helt okej flow osv! Dee: Har du reverb på den? Lät fuckat.. Men annars bra flyt osv.. Ankan: Tråkigt flow men annars skönt röstläge. Danielb: Bra attityd, roligt att du leker med flytet!MrTreat: Bra text, schysst flow. Men vill höra lite mer varitation dock! Tusse: Tråkigt flow, men helt okej annars. kristofferk: Inget jag diggar, tråkigt som fan. Bdb: Helt okej, gillar attityden. Quizze: Roligt att du leker med röstläget men låter ganska oseriöst. ^^ Beson: Dåligt, tråkigt, ingen attityd... G.P: Hyffsat bra detta också, tråkigt i längden dock. Villy: Bra, men tråkigt i längden... Danielb, MrTreat och Magna bäst på låten! pz
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
kul att folk tar sig tid :)
tackar. kul att höra guys. hyffsat nöjd med mitt shit iallafall :)
Magna helt tvärtom. Mixen är bra på alla , men på vissa är den tvärfet och det gör att dom får en liten fördel i mitt omdöme. Mixen e helt jävla amazing, men vissa mixes är bara ännu bättre och ger de rapparna ett bättre betyg just därför. If u feel me ?
Aii
Conrta - Hur ska jag tolka din kommentar? Du har kommenterat alla förutom mig? Antingen va ja så fucking outstandig så du inte ens ville skriva mitt namn? :(
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
B.t.w besviken på Bronka. Du kan mycket bättre skrivet av contra ;)
jävlar ! galet nice fan hehe ;) diggade alla fan alla har fett fresh flow och softa jävla rader :) shit fetaste sessionen på länge :D vill fan hooka med nästa gång Magna:D
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Haha Contra ja jag förstår dej mannen :) tack som fan man :D skönt med kommentarer!